شناسهٔ خبر: 34256955 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

به این دلایل محبوبیت جک s۳ بالاست

کسانی که توانایی پرداخت مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان قیمت جک s۳ به صورت صفر را دارند با ما همراه باشند تا به بررسی دلایل محبوبیت این خودرو بپردازیم.

صاحب‌خبر -
نه تنها ما، حتی مسئولان شرکت کرمان موتور هم انتظار این آمار خرید و فروش جک s۳ را نداشتند و به نظر می‌رسد که قابلیت‌های خودرو توانسته چشم خریداران را به خود خیره کند. اگرچه به شخصه هیچ علاقه‌ای به خودرو‌های کراس اوور ندارم، اما این محصول چینی توانسته که زیبایی خاصی در طراحی خود بگنجاند. در حقیقت خرید جک s۳ یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند شما را به یک خودروی زیبا و در عین حال ایمن برساند.
جک s۳ طراحی مدرنی به حوزه کراس اوور آورده است
به جرات می‌توان ادعا کرد که جک s۳ یکی از معدود خودرو‌های کراس‎اور در دنیاست که طراحی آن شباهت بسیار زیادی به خودرو‌های شاسی بلند دارد. جالب اینکه در طراحی این خودرو کاملاً از همان الگوی قدیمی خودروی جک استفاده شده است و میزان کپی کاری در طراحی آن بسیار کمتر است. در طراحی قسمت جلو و در سپر خودرو نوعی تناسب و زیبایی می‌بینید که معرفی کننده پلتفرم استفاده شده جک است. در بغل خودرو یک برجستگی خاص و ملایم در قسمت دستگیره اضافه شده که به هماهنگی بدنه و تناسب آن با طراحی شیشه‌های بغل و همچنین سقف خودرو کمک می‌کند. شاید تنها ایراد این بخش جک s۳ تنها کوچک بودن قسمت سرنشین آن باشد.

این خودرو ایمنی بالایی دارد
در بین خودرو‌های چینی، مطمئن باشید که خرید ماشین جک s۳ شما را به یک گزینه با سطح ایمنی بالا می‌رساند. بررسی‌های صورت گرفته بر روی این خودرو برای تصادف و ضربه به هنگام برخورد به موانع نشان می‌دهد که اتاق خودرو مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. اگرچه معیار گواهی ۵ ستاره ایمنی اروپا برای خودرو‌های خارجی یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود، اما در هر صورت جک s۳ ایمنی قابل قبول و اطمینان خوبی دارد. در این خودرو شاهد استفاده از کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو هستیم و همچنین از سیستم ترمز ضد قفل ABS و همچنین سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD استفاده شده است.
امکانات رفاهی خوبی دارد
یکی از مواردی که برای حضور شما در بازار خرید و فروش جک s۳ می‌تواند یک نقطه امیدوار کننده باشد، امکانات رفاهی و قابل قبول خودرو است. در وهله اول طراحی صندلی‌های این خودروی جک زیبا و مناسب و اندازه آن‌ها بزرگ است؛ بنابراین فضا را برای رانندگان و سرنشینان راحت می‌کند. امکانات دیگری مانند وجود صفحه نمایش ۷ اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، امکان کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، وجود کامپیوتر سفری، وجود کروز کنترل و همچنین وجود سانروف از جمله امکانات دیگری هستند که نشان دهنده مدرن بودن جک s۳ هستند.

یک خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه
در بند‌های ابتدایی اشاره کردیم که قیمت ماشین جک s۳ نسبتاً بالاست و برای بسیاری از ایرانی‌ها خرید این خودرو امکان پذیر نیست. اما حقیقتی که در پشت ماجرا وجود دارد این است که شما با یک خودروی کم مصرف مواجه هستید. حجم موتور جک ۱.۶ لیتر است و قادر به تولید حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر است. این خودرو با این حجم موتور مصرف سوخت ترکیبی در حدود ۷ لیتر را به ثبت رسانده است که مصرف سوخت پایینی است. بر روی این خودرو یک باک ۴۵ لیتری نصب شده است که شما بعد از طی مسافتی در حدود ۶۰۰ کیلومتر مجدداً مجبور به سختگیری می‌شوید؛ بنابراین بدون هیچگونه سختی مصرف سوخت خودرو پایین است و برای مسافت‌های دور می‌توانید بر روی آن حساب کنید.
دسترسی آسان به قطعات
این می‌تواند یکی دیگر از موارد وسوسه کننده شما به خرید جک s۳ باشد. در وهله اول شرکت کرمان موتور امکان تهیه کلیه قطعات این خودرو را برای شما فراهم آورده است. در موارد مصرفی مانند لاستیک، لنت ترمز، روغن موتور و روغن گیربکس شما می‌توانید از سایر برند‌های موجود در بازار استفاده کنید که اتفاقاً عملکرد خودرو هم با آن‌ها مناسب است. حتی می‌توانید از قسمت خرید قطعات یدکی سایت دیوار هم کمک بگیرید که لوازم دست دوم و کارکرده آن‌ها وجود دارد و به راحتی می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را پیدا کنید. همه این موارد در کنار یکدیگر می‌توانند دلایل محبوبیت بالای جک s۳ در بین ایرانیان باشند.


منبع: ویرلن

نظر شما