شناسهٔ خبر: 34256948 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

رپرتاژ/

یخساز و آب سرد کن را با بهترین قیمت خرید کنید

یخساز دات نت به عنوان یکی از بهترین و قدیمی ترین وب سایت های فعال در زمینه فروش و عرضه انواع محصولات سرمایشی مانند یخساز ، آبسردکن و دیگر محصولات در ایران می باشد . کیفیت متمایز محصولات در کنار راندمان بالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش باعث شده تا دستگاهها و تجهیزات موجود در این وب سایت فروش بالایی را به ارمغان بیاورد . برای مطالعه کامل اطلاعات و توضیحات محصول مورد نظر خود می توانید به وب سایت یخ-ساز.net مراجعه نمایید .

صاحب‌خبر -

تمام دستگاه ها و تجهیزاتی که در این وب سایت عرضه می شود طراحی و ساخته شده توسط گروه صنعتی اسکندری می باشد . این شرکت بزرگ با بیش از 26 سال تجربه به عنوان یکی پیشکسوت ها در زمینه تولید انواع محصولات از جمله تجهیزات سرمایشی مانند انواع یخساز ، لبنیاتی مانند انواع کره گیر ها و ... می باشد . رعایت استاندارد ، بهره گیری از قطعات درجه 1 در کنار الگو برداری از نمونه های برتر دنیا باعث شده تا محصول نهایی تولید شده در این کارخانه بازده بالا و عمر مفید طولانی را به خود اختصاص دهد .

 

آب سردکن

آب سرد کن ها یکی از پرفروش ترین محصولاتی هستند که در وب سایت یخساز دات نت عرضه می شود . باید به این نکته توجه داشت که آبسرد کن ها در اندازه ها و شکل های مختلفی ساخته می شوند . از این دستگاه در مکان ها مختلفی مانند مسجد ها ، موسسه ها ، شرکت ها ، مدرسه ها و ... استفاده می شود . برای خرید آبسردکن باید فاکتور های مختلفی در نظر گرفته شود چرا که این محصول وظیفه خنک سازی آب را دارد و عدم رعایت بهداشت و یا در نظر گیری برخی مواد می تواند در کیفیت آب تولید شده و همچنین عمر مفید دستگاه تاثیر بسزایی داشته باشد .

 

کارکرد دستگاه یکی از فاکتور هایی است که می توان زیر ذره بین قرار داد . بیشتر آبسرد کن های ارائه شده در وب سایت یخ ساز دات نت آب را به صورت اتوماتیک خنک می نمایند . در واقع در این حالت آب به صورت خودکار وارد آب سرد کن شده و فرایند خنک سازی بر روی آن اعمال می شود . این امر باعث شده تا نیازی به حضور کاربر نباشد چرا که دستگاه بعد از اتصال به برق و لوله کشی شهری شروع به کار می کند .

استیل استنلس ضد زنگ خالص و نگیر غیر مغناطیسی که آهن ربا به هیچ عنوان به بدنه نمی چسبد.

 

 

جنس بدنه بیشتر آب سرد کن های تولید شده توسط گروه صنعتی اسکندری از استیل ضد زنگ خالص (پیور) نگیر غیر مغناطیسی می باشد . بهره گیری از این نوع بدنه باعث شده تا آب سرد کن در برابر رطوبت و آب تحت هیچ شرایطی با زنگ زدگی مواجه نشود . باید به این نکته توجه داشت که این دستگاه به طور مداوم در تماس مستقیم با آب می باشد از این رو خطر زنگ زدگی بیش از دیگر عوامل این دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد و عدم بهره گیری از بدنه مناسب می تواند در کاهش عمر مفید دستگاه و مهم تر از همه آلوده سازی آب تولید شده نقش قابل توجهی را به خود ارائه دهد . قیمت آبسردکن ، راحتی حمل و نقل ، در دسترس بودن خدمات پس از فروش و ... نیز از دیگر موارد مهم در انتخاب یک آبسردکن مناسب می باشد .

 

شایان ذکر است که در تولید تمامی تجهیزات و دستگاه ها رعایت اصول و استاندارد در راس اقدامات قرار داده شده است چرا که گروه صنعتی اسکندری با بیش از 26 سال تجربه تمامی آزمون خطا های لازم برای طراحی و ساخت دستگاه های خود را به انجام رسانده و اکنون به عنوان یک برند برتر در ایران و خاورمیانه شناخته می شود .

 

کره گیر

یکی دیگر از محصولات پر فروش تولید شده توسط گروه صنعتی انواع کره گیر ها می باشند . این دستگاه به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزات لبنیاتی شناخته می شوند چرا کاربر می تواند با استفاده کره گیر اقدام به تولید دو محصول کره و دوغ نماید . برای این کار تنها کافی است کاربر ماست با میزان چربی مناسب را به همراه مقداری آب و یخ حبه ای در مخزن دستگاه بریزد و آن را به برق وصل کند . بعد از گذشت حدود 50 دقیقه محصولات نهایی یعنی دوغ و کره آماده برداشت می باشند .

 

 

یخساز

یخساز وسیله ای است که در رستوران ها و کافی شاپ ها فراوانی دیده می شود. با استفاده از این دستگاه آب با سرعت بالایی به یخ تبدیل می شود . این محصول در اندازه ها و ظرفیت های مختلفی ساخته می شود که کاربر می تواند با توجه به محیط مورد نظر خود اقدام به انتخاب گزینه ای مناسب نماید . یخساز های تولید شده توسط گروه صنعتی اسکندری ب صورت کاملاً اتومالیت اقدام به تولید یخ می نماید که این امر باعث می شود تا کاربر نیازی به پر کردن و یا خالی کردن مخزن دستگاه نداشته باشد . در واقع این دستگاه ها با اتصال به برق و لوله کشی شهری اقدام به کار می کنند به طوری که آب از داخل لوله وارد مخزن می شود و بعد پر شدن ، قسمت ورودی مخزن به صورت اتوماتیک بسته می شود ؛ سپس دستگاه طی فرایندی آب را در مدت زمانی کوتاه به یخ تبدیل می کند . برقی که این دستگاه مصرف می کند در حدود 200 ولت می باشد و این امر باعث شده تا کاربران زیادی اقدام به خرید انواع یخساز های خانگی نمایند . تمامی یخساز های عرضه شده توسط وب سایت فروشگاهی یخساز دات نت دارای 12 ماه ضمانت خرید به همراه 10 سال خدمات پس ار فروش می باشد . 

 

 

 

نظر شما