شناسهٔ خبر: 34256808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رفع تصرف اراضی ایستگاه راه‌آهن اردبیل؛ برخورد قاطع با زمین‌خواران اولویت است

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور از رفع تصرف اراضی ایستگاه راه‌آهن اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ جواد خردمند بعد از ظهر امروز در بازدید از ایستگاه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌ها انجام یافته و اهمیت اجرای پروژه‌ راه‌آهن اردبیل، اراضی اطراف ایستگاه راه آهن اردبیل رفع تصرف شد و خوشبختانه زمینه اجرای کامل این پروژه ریلی فراهم شده است.

وی با اشاره به این که تلاش راه وشهرسازی استان در آزادسازی تصرفات حائز اهمیت اساسی است بیان کرد: برخورد قاطع با زمین‌خواران اولویت است تا بتوانیم متخلفانی که در این زمینه بدون تبعیت از قانون جرم کرده و اراضی ملی را تصرف می‌کنند را به سزای اعمالشان برسانیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: اجرای رویکرد توسعه‌ای لازمه اساسی برای تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ملی است که تلاش‌های قابل قبولی در این زمینه انجام یافته که این مسئله جزو اولویت‌های اساسی بوده و تلاش‌های انجام یافته در ارتباط با بازگردانی اراضی ملی به چرخه اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

خردمند بیان کرد: اردبیل از استان‌های موفق کشور در امر جلوگیری از رفع تعرض سودجویان است که در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام یافته و در شهرستان‌های استان به سطح خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم که این امر شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی تصریح کرد: قلع و قلمع ساخت و سازهای غیرقانونی نیز از مواردی است که با جدیت در راستای بازگردانی آن اراضی به چرخه اصلی آن تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست یافته و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را از سر راه برداریم.

انتهای پیام/ ع

نظر شما