شناسهٔ خبر: 34255770 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت طلا و سکه در آخرین روز تیرماه ۹۸/ سکه بازهم گران شد

بازار طلا و سکه امروز همانند روز گذشته با افزایش قیمت‌ها همراه شد. روندی که به نظر می‌رسد تحت تاثیر مستقیم رشد نرخ ارز به ویژه دلار در بازار داخلی باشد.

صاحب‌خبر -
قیمت طلا و سکه در آخرین روز تیرماه ۹۸/ سکه بازهم گران شدبازار طلا و سکه امروز همانند روز گذشته با افزایش قیمت‌ها همراه شد. روندی که به نظر می‌رسد تحت تاثیر مستقیم رشد نرخ ارز به ویژه دلار در بازار داخلی باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (دوشنبه سی و یکم تیرماه ۹۸) بازار طلا و سکه، شاهد رشد نرخ‌ها بودیم. این در حالی است که امروز بازار جهانی فلزات گران بها، اولین روز کاری هفته را با نوسان اندک نرخ طلا آغاز کرد.  

بر این اساس، برای اطلاع از جدیدترین نرخ‌های بازار امروز،  گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 

کشتی آرای با بیان اینکه امروز نرخ جهانی اونس طلا با تغییر اندک در سطح ۱۴۲۶ دلار قیمت گذاری شد، اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به روز قبل، ۳۰ هزار تومان رشد داشته است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۴۰ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، ۹۷۰ هزار تومان معامله شده است که نسبت به روز قبل، تغییری نداشته است؛ و هر گرم طلای ۱۸ عیار، با افزایش ۳ هزار تومانی به رقم ۴۰۸ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است.  

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۷۶۸ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، ۱۴ هزار تومان گران‌تر شده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه در بازار امروز با توجه به تقاضا در بازار، ۲۴۰ هزار تومان می‌باشد.

نظر شما