شناسهٔ خبر: 34255371 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۹۸/۰۴/۳۱

صاحب‌خبر -
سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۲۱۵ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۰۳ هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱ هزار و ۹۰۰تومان ارزش‌گذاری شده است.

 
 
به گزارش روز نو ، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز کاری قبل، به قیمت ۴ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۹۴ هزار تومان معامله می‌شود.
 
در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۴۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۶۹ هزار تومان فروخته می‌شود.
 
قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۳ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۲۷.۶ دلار معامله می‌شود.
 
کاهش چشم گیر قیمت ارز موجب شده تا قیمت دلار که اول تیرماه ۱۳ هزار تومان بود در کمتر از یک ماه به مرز ۱۱ هزار تومان نزدیک شود. البته قیمت دلار در دو سه روز اخیر روند افزایشی داشته است.
 
فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتار‌های موثر بازار ساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه اندازی بازار متشکل ارزی از مهمترین دلایل کاهش شدید قیمت ارز در روز‌های گذشته به حساب می‌آید.
 
صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
 
برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

نوع

قیمت لحظه

قیمت دلار

11 هزار و 900  تومان

قیمت یورو

13 هزار و 800 تومان

قیمت پوند

15 هزار و 247 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 326 تومان

قیمت سکه بهار آزادی

4 میلیون و 94 هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید

4 میلیون و 215 هزار تومان

قیمت نیم سکه

2 میلیون و 268 هزار تومان

قیمت ربع سکه

یک میلیون و 449 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

969 هزار تومان

قیمت گرم طلای 18

403 هزار و 800 تومان

قیمت گرم طلای 24

538  هزار و 400 تومان

قیمت هرمثقال طلا

یک میلیون و 749 هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار

1427.6 دلار

قیمت پلاتیندلار

854 دلار

قیمت انس نقرهدلار

16.38 دلار

برچسب‌ها:

نظر شما