شناسهٔ خبر: 34254792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عدم حضور مدیران در جلسه شورای فرهنگ عمومی بی‌توجهی به اصل فرهنگ است

امام جمعه پلدختر با انتقاد از برخی مدیران در بی‌توجهی به مسائل فرهنگی، گفت: عدم حضور مدیران بدون عذر در جلسه شورای فرهنگ عمومی بی‌توجهی به اصل فرهنگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن موسوی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر با موضوع ترویج فرهنگ اقامه نماز جمعه اظهار داشت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید دغدغه مدیران مربوطه باشد و آن را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی به اهمیت شکوه برگزاری برنامه‌های ویژه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ویژه این روز حائز اهمیت و باید به صورت ویژه و متفاوت برگزار شود.

امام جمعه پلدختر گفت: نماز جمعه مولود انقلاب و اجتماعی بزرگ متشکل از اقشار مختلف مردم است که موجب روشنگری و آگاهی بخشی و قدرت فزاینده در موج آفرینی و جریان سازی انقلابی، سیاسی و اجتماعی است.

وی یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران 40 سال است به برکت انقلاب اسلامی این اجتماع بزرگ در شهرهای مختلف کشور تشکیل می‌شود که برکات زیادی داشته و مطالبات مردم در این تربیون به گوش مسؤولان می‌رسد.

موسوی خاطرنشان کرد: مردم با گذشت 40 سال همچنان با پا فشاری بیشتر نسبت به اهداف و آرمان‌های نظام پایبند و از آن در برابر توطئه‌های دشمن حفاظت و صیانت می‌کنند و در صحنه هستند که نماز جمعه در بصیرت افزایی مردم نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/ق

نظر شما