شناسهٔ خبر: 34254123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

راکیتیچ: هدفم ماندن در بارسلونا است؛ قطعا فصل بهتری نسبت به فصل گذشته پیش رو داریم

مهدی آزادی

راکیتیچ برنامه‌ای برای ترک بارسلونا ندارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - ایوان راکیتیچ، هافبک بارسلونا می‌گوید خواهان ماندن در این باشگاه است.

راکیتیچ از جمله بازیکنانی است که گفته می‌شود بارسا قصد دارد برای برگرداندن نیمار، آنها را قربانی کند. با خرید فرنکی دی یونگ، بعید است راکیتیچ مثل سالیان گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب بارسلونا داشته باشد و از انجا که او تابستان سال گذشته هم به پذیرفتن پیشنهاد پاری سن ژرمن وسوسه شده بود، احتمال دارد از پیوستن به این تیم استقبال کند. فعلا او در بارسلونا است و فردا در اولین بازی پیش فصل، در ژاپن مقابل چلسی قرار می‌گیرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، راکیتیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

تشکر از راکوتن بابت برگزاری این تورنمنت تا بتوانیم مقابل تیم خوبی چون چلسی بازی کنیم و پس از آن با آندرس، سمپر و ویا دیداری داشته باشیم. بازی کردن مقابل اینیستا که یکی از بهترین دوستان من در فوتبال به شمار می‌رود، خاص و تا حدودی عجیب و غریب است. او و سمپر تا همین چند مدت پیش هم تیمی ما بودند. امیدوارم دو بازی جذاب برای هواداران داشته باشیم تا همگی از این جام لذت ببریم.

آینده‌ام؟ از زمانی که در بارسلونا هستم، به این چیزها عادت کرده‌ام. سال گذشته هم داستان همین بود. با باشگاه و مربی حرف زده‌ام و شرایط همان است که بود. هدف و خواسته خودم هم ماندن است. خودم را با هر چیزی وفق می‌دهم ولی خواسته‌ام ماندن در بارسلونا است. چند سال دیگر از قراردادم باقی مانده و می‌خواهم لذت ببرم. حضور در ترکیب اصلی؟ اینجا در بارسلونا باید به سختی تلاش کنید تا در ترکیب قرار بگیرید. هر کسی بهتر باشد، مربی انتخابش می‌کند. همواره سعی کرده‌ام نهایت توانم را در تمرینات بگذارم تا مربی بتواند روی من حساب کند. مهم این است که گروهی قدرتمند داشته باشیم که نتیجه بگیرد.

صحبت کردن درباره آینده‌ام مرا آزار نمی‌دهد چون دنیای فوتبال همین است. از طرفی اینکه گفته می‌شود چند تن از تیم‌های خوب دنیا به من علاقه مند هستند، نکته خوبی است چون نشان می‌دهد کارم را به خوبی انجام می‌دهم. تنها چیزی که می‌بینم این است که اکنون در بارسلونا هستم. سعی می‌کنم از حضور در این تیم و به خصوص با خریدهای جدید، لذت ببرم. می‌خواهیم گروهی قوی داشته باشیم و اشتباهات گذشته را جبران کنیم. 

با رئيس باشگاه صحبت کرده‌ام ولی بارسلونا فعلا کارهای مهم‌تری دارد تا تمدید قرارداد من. هضم باخت‌های سالیان اخیر در لیگ قهرمانان کار دشواری است ولی حالا با بازیکنان جدید، دوباره برای قهرمانی در اروپا تلاش خواهیم کرد. انگیزه زیادی داریم و خریدها نیز خواهان این جام هستند. باید به فصل جدید و مثبت فکر کنیم. چیزی که یقین دارم این است که امسال از سال گذشته بهتر خواهد بود و می‌خواهیم این را از ابتدا و همین بازی با چلسی ثابت کنیم. هدف مثل همیشه فتح سه گانه است.

نظر شما