شناسهٔ خبر: 34252572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ظرفیت بالای فرهنگیان برای توسعه فرهنگ بسیجی

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد: بسیج فرهنگیان بهترین ظرفیت برای توسعه فرهنگ بسیجی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، فرمانده سپاه فتح این استان در نشست کانون بسیج اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: فرهنگیان بسیجی با برخورداری از شاخص های مهم بسیج، معلم بودن، در اختیار داشتن جامعه گسترده دانش آموزی و ارتباط با خانواده ها ظرفیت ارزشمندی برای توسعه فرهنگ بسیج دارند.
سردار خرمدل افزود: سپاه فتح استان در قالب کاروان راهیان نور، اردوهای زیارتی، گروههای جهادی در تعمیر و تجهیز آمادگی مشارکت با آموزش و پرورش را در سال تحصیلی جدید دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: با مشارکت بسیج فرهنگیان و دانش آموزی ۲۰ اقدام فرهنگ ساز از جمله استفاده بهینه از منابع، کسب روزی حلال و کارگاه های آموزشی در مدارس برگزار می شود.
هادی زارع پور افزود: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی، اجرای طرح سفیران هدایت با محوریت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجرای سند تحول بنیادین در بخشهای اعتقادی از مهمترین برنامه‌های اجرایی حوزه بسیج فرهنگیان است.
حجت الاسلام شجاعیان رئیس مجمع بسیج فرهنگیان استان هم گفت:کانون بسیج اداره کل آموزش و پرورش استان در حوزه های آموزشی، آسیبهای اجتماعی، فضای مجازی، تولید محتوا و شبکه های اجتماعی برنامه ها را تدوین کرده است.
در این نشست از سوی سپاه فتح استان از اعضای فعال کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان تقدیر شد.

نظر شما