شناسهٔ خبر: 34250327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان :

۵۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته ازدواج در ایلام برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در این استان برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ، محمد رضا تردست صبح  امروز در دومین  جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور   جوانان با محوریت و هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج در ایلام  اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج  با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در استان ایلام  برگزار می شود.

تردست  شاخص‌ترین برنامه این هفته را برگزاری  همایش تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و زوج‌های جوان و افتتاح نمایشگاه حوزه ازدواج جوانان عنوان کرد.

اوافزود: برگزاری سلسله نشست‌های هم اندیشی جوانان با موضوع ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار، ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان با همکاری دستگاه‌های مرتبط و تشکیل مجمع خیرین ازدواج از دیگر برنامه‌های این هفته بوده که در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

تردست  با اشاره به برگزاری دیگر برنامه‌های این هفته گفت: برگزاری کارگاه آموزشی در استان، دیدار از زوج‌های موفق در حوزه روستایی عشایری و دیدار و تجلیل از زوج‌های فرزندان شهدا و جانبازان از برنامه‌های این هفته است.

این مسئول نشست و دیدار زوج‌های جوان با ائمه جماعت شهرستان‌ها، برگزاری جلسات تخصصی با موضوع بررسی مشکلات و مسائل حوزه جوانان  برای هفته ازدواج در سطح استان ایلام  عنوان کرد

 

نظر شما