شناسهٔ خبر: 34250124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان عنوان کرد:

برگزاری طرح تابستانه ورزش گامی برای نشاط اجتماعی

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان عنوان کرد:طرح تابستانه ورزش گامی برای نشاط اجتماعی است و ورزش همگانی می‌تواند با کمترین هزینه بیشترین تأثیرگذاری را در توسعه نشاط اجتماعی جامعه داشته باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان،مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اهمیت رشد و توسعه ورزش در جامعه، گفت: توسعه ورزش بهترین راهکار برای کاهش آسیب‌ها و افزایش نشاط اجتماعی است و در همین راستا نهادینه کردن ورزش در میان آحاد جامعه و ترغیب جوانان به ورزش از اهمیت بسیاری برخوردار است.
محمود رضا امیاری بیان داشت: با ترغیب نسل جوان برای حضور در عرصه‌های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش در میان خانواده‌ها، می‌توان گام‌های سازنده‌ای در جهت پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی برداشت.
وی با اشاره به اجرای طرح تابستانه با ورزش در استان هرمزگان، گفت: این طرح به منظور افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگ سازی ورزش‌های خانوادگی و همگانی در فضاهای باز اجرا می‌شود.
امیاری تاکید کرد: از هیأت‌های ورزشی خواستاریم با برنامه ریزی مناسب و با هماهنگی کامل با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، این طرح ملی را به بهترین شکل ممکن در سطح استان اجرا کنند
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد:طرح ملی تابستانه با ورزش یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در جهت توسعه ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است.
وی ادامه داد: اجرای این طرح با شعار «خانواده فعال، تابستان جذاب» با دستور وزیر ورزش و جوانان از ابتدای تیرماه تا اواخر شهریورماه در دستور کار اداره‌های ورزش و جوانان استان‌ها قرار گرفته است..
مدیرکل ورزش جوانان هرمزگان یادآورشد: هدف از اجرای طرح تابستانه ورزش، ارتقا سلامت جسمی و روانی افراد، افزایش نشاط در جامعه، حضور حداکثری مردم در فعالیت‌های ورزشی، ترویج و اصلاح سبک زندگی بر مبنای فعالیت‌های بدنی، استفاده بهینه از اوقات فراغت و افزایش امید به زندگی است.
امیاری با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان تاکید جدی بر اجرای این طرح در سراسر کشور دارد گفت: ما نیز در هرمزگان تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر این طرح انجام می‌دهیم
وی بیان داشت: طرح تابستانه با ورزش با همکاری هیئت‌های ورزشی (بازی‌های بومی و محلی، همگانی، بدنسازی و …) برای ایجاد شور و نشاط در جامعه در سراسر استان برگزار خواهد شد ودر این طرح ایستگاههای متعدد ورزشی، پایش سلامت، نقاشی و بازی‌های کودکان و رکورد ورزشی و دیگر برنامه‌ها برگزار می‌شود.
.

نظر شما