شناسهٔ خبر: 34250100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

موفقیت دختران بوشهری در مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی

دور اول مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی نوجوانان و جوانان دختر کشور با شرکت ۲۸۰ ورزشکار از ۳۱ استان که از بیست و هفتم تیرماه جاری در اراک آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ دور اول مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی نوجوانان و جوانان دختر کشور با شرکت ۲۸۰ ورزشکار از ۳۱ استان که از بیست و هفتم تیرماه جاری در اراک آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در دو مرحله به صورت جدول دور مقدماتی و جدول حذفی پیشرفته پیگیری شد.

در رده سنی نوجوانان پس از انجام ۲۰۰ بازی در نهایت الینا رحیمی از آذربایجان غربی بر سکوی اول ایستاد، مبینا سبحانی خواه از بوشهر نایب قهرمان شد، ستایش ایلوخانی از همدان و تارا سوری از بوشهر به طور مشترک سوم شدند.

در رده سنی جوانان هم پس از انجام ۲۶۳ بازی در نهایت شیما صفایی از همدان قهرمان شد، الینا رحیمی از آذربایجان غربی در جایگاه دوم قرار گرفت و کیمیا رستمی از تهران و هدیه آقامحمدی از همدان به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

ده داور به سر داوری سیمین رضایی و کمک داوری لاله پوریامنش قضاوت رقابت‌ها را برعهده داشتند و مریم قدیانلو نیز به عنوان مدیر فنی بر رقابت‌ها نظارت داشت.

این مسابقات به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

نظر شما