شناسهٔ خبر: 34249144 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال| مسابقات در دو گروه برگزار می‌شود/ مصاف مدعیان در هفته نخست+عکس

مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور امروز در محل این فدراسیون برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی سی‌ودومین دوره بازی‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور امروز با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال و نماینده باشگاه‌ها در محل این فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه گفته شد تا مسابقات در دو گروه برگزار شود، اما قاسم شعبان‌پور نماینده تیم سربداران سبزوار درخواست کرد تا مسابقات به صورت یک گروه و رفت و برگشت انجام شود. ایرج رضایی نماینده تیم آلومینیوم اراک هم نظرات شعبانپور را تایید کرد و خواهان برگزاری مسابقات به صورت یک گروه شد.
مراد کرمی مسئول کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: فعلا تعداد تیم‌ها ١١ است و یک گروه پنج تیمی و یک گروه شش تیمی خواهد بود. اگر هر دو‌گروه شش تیمی بود در نهایت دو تیم سقوط خواهند کرد و در غیر اینصورت تیم پنجم با تیم ششم بازی خواهد کرد و یک تیم سقوط می کند.
وی در مورد برنامه زمان بندی بازی های لیگ گفت: از ٢۴ مرداد مسابقات استارت میخورد و تا ٢١ شهریور ادامه خواهد داشت. حدود ۵ هفته در این مدت برگزار می شود. پس از آن اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد و تا ۶ آبان ماه رقابت های لیگ به دلیل مسابقات تیم ملی تعطیل خواهد بود. پس از آن تا ١۵ آبان فرصت است تا یک یا دو هفته لیگ انجام شود و ١۶ آبان نماینده های ایران به جام باشگاه های آسیا می روند. ٣٠ آبان نماینده های ایران از جام باشگاه های آسیا بازخواهند گشت. در آذر ماه هم یک اردوی تیم ملی خواهیم داشت و تا آخر اسفند زمان داریم مسابقات لیگ را برگزار کنیم. اگر مسابقات در دو گروه برگزار شود زمان کم نمی آوریم و بازیکنان هم خسته نمی شوند.
کرمی ادامه داد: ضمن اینکه باید فواصل شهرها را هم درنظر گرفت. با توجه به گرانی بلیت هواپیما اغلب مسافرت ها با اتوبوس انجام می شود و فشار روی بازیکنان بیشتر خواهد شد.
در نهایت مقرر شد تا رقابت ها در دو گروه انجام شود و از هر گروه چهار تیم به مراحل بعدی بروند و بازی ها تا پایان سال به اتمام برسد.

 

تیم‌های صنعت مس کرمان، سپاهان، نفت و گاز گچساران، فراز بام خائیز دهدشت، زاگرس اسلام آباد، نیروی زمینی کازرون، ذوب آهن، زغال سنگ طبس، سربداران سبزوار، ستارگان دشتستان و آلومینیوم اراک در سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال حضور دارند که گروه بندی آنها به شرح زیر است:

گروه A: زاگرس اسلام آباد غرب، نیروی زمینی کازرون، ذوب‌آهن، سربداران سبزوار، ستارگان دشتستان، زغال سنگ طبس
گروه B: سپاهان، فراز بام خائیز دهدشت، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، آلومینیوم اراک

برنامه هفته اول به شرح زیر است که تاریخ دقیق برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد:

گروه A: 
نیروی زمینی کازرون – سربداران سبزوار
زغال سنگ طبس – زاگرس اسلام آباد غرب
ذوب آهن – ستارگان دشتستان

گروه B: 
سپاهان – آلومینیوم اراک
فرازبام خائیز دهدشت – نفت و گاز گچساران
مس کرمان‌ در هفته اول استراحت خواهد کرد.

انتهای پیام/س

 

نظر شما