شناسهٔ خبر: 34247983 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بررسی «چالش‌های گلوگاهی برای تحول نظام تعلیم و تربیت» در خبرگزاری فارس

تاکنون 3 میزگرد بررسی چالش‌ها و مسائل گلوگاهی برای تحول نظام تعلیم و تربیت و ویژگی‌های وزیر آینده آموزش و پرورش، در خبرگزاری فارس برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تاکنون 3 میزگرد بررسی چالش‌ها و مسائل گلوگاهی برای تحول نظام تعلیم و تربیت و ویژگی‌های وزیر آینده آموزش و پرورش، در خبرگزاری فارس برگزار شده است.

در میزگرد اول حسین هراتی نماینده ادوار مجلس و معاون پرورشی اسبق وزارت آموزش و پرورش، اردوان مجیدی مشاور مدیرعامل خبرگزاری فارس و فعال و پژوهشگر تعلیم و تربیت، نصرت‌الله فاضلی معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش،  علی‌‌اصغر محمدی خبرنگار پیشکسوت و بازنشسته حوزه آموزش و علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان حضور داشتند.

در میزگرد دوم محمد بنائیان سفید فعال حوزه تعلیم و تربیت و مدیرکل اسبق آموزش و پرورش، حجت‌السلام والمسلمین حسین درودی معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، حسین احمدی معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش و ابوالقاسم جامه‌بزرگ مدیرکل اسبق آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند.

در میزگرد سوم، امیرعلی نعمت‌الهی قائم‌مقام سابق وزارت آموزش و پرورش، علی فرهادی عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ولی داداشی و شهباز حسن‌پور بیگلری از نمایندگان مجلس حضور داشتند.

4 سؤال در این میزگرد مطرح شد و کارشناسان در خصوص آن اظهارنظر کردند: 

1- چالش‌ها و مسائل گلوگاهی برای تحول نظام تعلیم و تربیت چیست؟

2-در حال حاضر و شرایط امروز، 3 مسأله و چالش گلوگاهی که دارای اولویت روز با محوریت تحول تعلیم و تربیت برای حل آن هستند، کدام است؟ 

3- وزیر آموزش و پرورش در شرایط کنونی برای قرار گرفتن در این جایگاه و پرداختن به این مسائل گلوگاهی، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

4-  تصور کنید وزیر مورد نظر با این ویژگی‌ها انتخاب شد، پیشنهاد شما برای 3 اقدام کلیدی و برنامه وزیر منتخب در شرایط کنونی برای حل مشکلات گلوگاهی چیست؟

مشروح این گفت‌وگو تا ساعاتی دیگر در خبرگزاری فارس منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما