شناسهٔ خبر: 34247639 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ترکمان در همایش تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان مطرح کرد:

تمامی مذاهب موجود در ایران از رهبری و نظام در برابر آمریکا حمایت می کنند

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خاطر نشان کرد: ما امروز در اینجا جمع شده ایم تا از مقام معظم رهبری، تمامیت ارضی کشور و مقاومت کشورمان از زیاده خواهی ترامپ و امثال آنها حمایت کنیم و این حمایت هیچ ربطی به مذهب و دین مردم ایران ندارد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش "تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان" که باحضور گسترده مسئولین اجرایی و بزرگان دینی و نخبگان علمی حوزه و دانشگاه برگزار شد، گفت: انسان ها را میتوان از لحاظ قدرت به دو بخش تقسیم کرد؛ کسانی  که  قدرتشان از بیرون و افرادی که قدرتشان از درون است.

وی ادامه داد: انسان هایی که قدرتشان از بیرون است بر دیگران تاثیر میگذارند مانند شمس تبریزی که از مولانا تاثیر گرفته بود.
 
ابراهیمی ترکمان در این نشست که به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: عظمت درونی امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها درایران بلکه بر روی تمامی مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان تاثیر بسزا و شگرفی گذاشت که این تاثیرهمچنان تا کنون ادامه دارد.
 
وی با تاکید بر این مطلب که پیروزی کشورهای منطقه ای مانند جمله لبنان و سوریه و یمن برگرفته ازمحصول و قدرت درونی و روحی رهبر معظم انقلاب است، بیان داشت: سعودی از کشورهای اروپایی و امریکایی هزینه های هنگفتی را به منظور همراه کردن  خاورمیانه و مردم دنیا با نیات شوم خود میگیرید ولی هرچقدر قدرت بیرونی سعودی بیشتر میشود، امکان دستیابی آنها به اهدافشان کمتر میشود.
 
ترکمان در پایان با اشاره به اینکه همه در جهان متوجه شخصیت نامتعادل ترامپ هستند چون وی هیچ قدرت درونی ندارد، قدرتی که بتواند تاثیر گذار باشد، خاطر نشان کرد:
ما امروز در اینجا جمع شده ایم  تا از مقام معظم رهبری،  تمامیت ارضی کشور و مقاومت کشورمان از زیاده خواهی ترامپ و امثال آنها حمایت کنیم و این حمایت هیچ ربطی به مذهب و دین مردم ایران ندارد.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما