شناسهٔ خبر: 34246587 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا:

راهیان نور محملی برای تقویت اراده‌ها است

نصر: فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر نقش مهم کاروان‌های راهیان نور در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: راهیان نور محملی برای تقویت اراده ها است.

صاحب‌خبر -

سردار عابدین خرم یکشنبه شب در همایش خادمین و مدیران کاروان های راهیان نور آذربایجان شرقی، افزود: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در جنگ اراده ها قرار دارد و راهیان نور می تواند انگیزه ما را در این جنگ تقویت کرده و مسیر پیروزی های نظام اسلامی را تسریع کند.

وی اظهار داشت: ملت با بصیرت و بیدار ایران در حال حاضر در نقطه ای ایستاده است که جواب دشمن را بی پاسخ نخواهد گذاشت و در جنگ اراده ها مقابل دشمنان اسلام و انقلاب به طور قطع کم نخواهیم آورد.

خرم با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره راهیان نور که از آن به عنوان زیارت با معرفت تعبیر شده است، گفت: زیارت با معرفت یعنی با چشم دل نگاه کردن، در زیارت با معرفت، هم معرفت دینی انسان شکوفا می شود و هم بصیرت انقلابی که این عناصر نشان دهنده ارزش و اهمیت این کاروان ها است.

وی با بیان اینکه عزت و استقلال و ثبات امروز جمهوری اسلامی میراث شهدا است، یادآوری کرد: خادمان کاروان های راهاین نور باید این عظمت را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهند و باید توجه داشت مخاطب با داستان سرایی قانع نمی شود و باید دفاع مقدس را آنگونه که بوده، روایت کرد.

خرم از مدیران کاروان های راهیان نور خواست درباره دفاع مقدس مطالعات عمیق داشته باشند و اردوهای راهیان نور را با برنامه ریزی کامل اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ محتوایی حجم انبوهی از محتوای دوران دفاع مقدس در اختیار ماست، گفت: باید مجریان راهیان نور هم عالِم به معارف دفاع مقدس باشند و هم عامل به آن معارف که رد این حالت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به درستی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما