شناسهٔ خبر: 34245952 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جی پلاس

غیبت صیادمنش در تیم امید قطعی است/ رایزنی ویلموتس با بلژیکی ها؟

فرهاد مجیدی از عدم دعوت بازیکنان لژیونر به تیم ملی امید در اردوهای آتی خبر داده است؛ بازیکنانی که بیشترین امید نسبت به درخشش آن‌ها در این تیم وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ اللهیار صیادمنش از فنرباغچه و یونس دلفی و امید نورافکن از شارلوا بلژیک بازیکنان لژیونر تیم ملی امید هستند که با درخشش در فصل های اخیر راهی فوتبال اروپا شدند و در عین حال احتمال دارد به دلیل تداخل بازی‌های انتخابی المپیک 2020 با مسابقات اروپایی و عدم برگزار این مسابقات در روزهای فیفا دی، بازیکنان لژیونر مجوز حضور در تیم ملی را دریافت نکنند.

از همین رو فرهاد مجیدی بعد از بازی تیم ملی امید با بزرگسالان اعلام کرد که آن‌ها را به تیم ملی امید دعوت نخواهد کرد تا جای چند بازیکن دیگر را نگیرند و در عین حال در موقع نیاز، غایب باشند!

با این وجود هنوز غیبت این بازیکنان در تیم امید قطعی نشده چرا که این احتمال وجود دارد ویلموتس با باشگاه شارلروا بلژیک رایزنی کرده و مجوز حضور دلفی و نورافکن را کسب کند. البته حضور یک مدیر ایرانی در راس باشگاه بلژیکی هم از عوامل مهم در امیدواری مسئولان برای حضور این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی امید است.

البته مسئولان تیم ملی امید نسبت به غیبت اللهیار صیادمنش مطمئن هستند چرا که ظاهرا تیم ترکیه ای به این بازیکن نیاز مبرم دارد.

چهار سال قبل نیز سه بازیکن تیم ملی یعنی سردار آزمون، سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش به دلیل حضور در فوتبال اروپا، نتوانستند تیم ملی امید با هدایت محمد خاکپور را همراهی کنند.  

 

نظر شما