شناسهٔ خبر: 34245584 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

محتویات پایان بازی Marvel’s Avengers بسیار سخت‌تر و دشوارتر از بخش داستانی خواهند بود

آرین مرادی

صاحب‌خبر -

به نظر می‌رسد که کار شما به عنوان ابرقهرمانان بازی Avengers، پس از اتمام بخش داستانی به پایان نمی‌رسد.

تا کنون مشخص شده که بازی Avengers، یک بازی داستان محور با قابلیت تجربه‌ی آن به صورت چندنفره است. شما در نقش اعضای اصلی این گروه قرار گرفته و باید از جهان انسانیت با تهدیدهایی که در برابر آن قرار دارند، مقابله کنید. به تازگی اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است که ما را بیشتر با محتویات پس از بخش داستانی آشنا می‌کند.

یکی از کارگردانان بازی بیان کرده است که پس از پایان بخش داستانی این عنوان، تهدیدهایی که با آن‌ها روبرو بوده‌ایم به سادگی ناپدید نمی‌شوند. در حقیقت، پس از اتمام بخش داستانی با تهدیدهایی بزرگ‌تر و جدی‌تر روبرو خواهیم شد. طبق صحبت‌های این کارگردان، مراحل و دشمنان پس از اتمام بازی، بسیار سرسخت‌تر و دشوارتر خواند شد و با پیشروی شما در بازی، این روند ادامه پیدا خواهد کرد. در نتیجه، با سخت‌تر شدن مراحل شما نیز باید همکاری و هماهنگی میان خود و یارانتان را افزایش دهید.

در این میان، شما می‌توانید سطح شخصیتتان را بالا برده و لباس‌های مختلفی برای آنان کسب کنید. مراحل زیادی پس از بخش داستانی در دسترس خواهند بود و به نظر می‌رسد که با شخصیت‌های منفی جدیدی نیز روبرو می‌شویم. طبق صحبت‌های ایشان، به نظر می‌رسد که مراحلی همچون Raid در بازی‌های آنلاین نیز در بازی Avengers وجود دارد. علاوه بر تمام این موارد، استودیوی سازنده نقشه‌ها و ابرقهرمانان جدید و تازه‌ای را برای بازی پس از انتشار، عرضه خواهد کرد و نکته‌ی قابل توجه آن است که تمامی این محتوا رایگان است.

در طی مراسم SDCC 2019، شخصیت‌هایی جدید معرفی شدند و اشاراتی نیز به دیگر اعضای دنیای قهرمانی مارول شد که شما می‌توانید خبر مربوط به آن را در این نشانی مطالعه کنید. بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ (۱۵ می سال ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم‌ رایانه‌ی شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا عرضه می‌شود.

نظر شما