شناسهٔ خبر: 34241831 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فصل ۹ فورتنایت منتشر شد

اخیرا بروزرسانی جدید عنوان فورتنایت منتشر شد که در آن بازی وارد فصل نهم خود می‌شود.

صاحب‌خبر -

فصل ۹ فورتنایت منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان فورتنایت یکی از عناوین بسیار پرطرفدار در سبک بتل رویال است که به دلیل رایگان بودن و همچنین قابلیت کراس پلی در کلیه سیستم‌عامل‌ها و کنسول‌های نسل فعلی، توانست به سرعت بین گیمر‌ها محبوب شود و در مدتی بسیار کوتاه طرفداران زیادی را به خود جلب کند. در بخش بتل رویال این بازی بازیکنان در قالب دو تیم به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند و تیمی که به امتیاز ۱۵۰ برسد برنده نبرد خواهد بود. این بازی دارای گیم پلی و شخصیت‌های کارتونی است که استودیو سازنده آن، به دقت تمامی جزییات آن را طراحی کرده است.

این بازی به صورت مداوم و ماهانه بروزرسانی می‌شود و با هربار بروزرسانی، موارد جدید به بازی اضافه می‌شوند که شامل اسلحه، وسیله حمل و نقل و برخی موارد جزئی دیگر است. اما فورتنایت به تازگی بروزرسانی با حجم بالا و نزدیک به ۶ گیگ را منتشر کرده است که با دریافت این بروزرسانی فصل ۹ فورتنایت در اختیار گیمر‌ها قرار می‌گیرد.

فصل ۹ فورتنایت منتشر شد

در این بروزرسانی اسلحه‌های بازی تغییرات زیادی داشته‌اند همچنین اسلحه جدیدی نیز به بازی اضافه شده است که در دو رده Legendary و Epic بازی قرار گرفته است و از برترین اسلحه‌های موجود در بازی خواهد بود. این اسلحه در رده Epic دارای قدرت ۸۳ و در رده Legendary دارای قدرت ۸۷ است که می‌تواند با یک شلیک به سر، دشمن را از بین ببرد. این اسلحه دارای هشت رنگ مختلف است که به دلخواهد گیمر انتخاب می‌شود و می‌تواند ۱.۵ تیر در هر ثانیه شلیک کند. این اسلحه در جعبه‌های پخش شده در بازی و یا آتشفشان، پیدا خواهد شد.

فصل ۹ فورتنایت منتشر شد

نسخه‌های Epic، Legendary و Rare اسلحه Bolt-Action نیز از بای به دلیل داشتن قدرت بسیار بالا حذف شده‌اند. در گیم پلی بازی هیچ تغییر خاصی داده نشده است و فقط برخی مواردی که دارای ایراد بودند بر طرف شده‌اند که به چشم نمی‌آیند. همچنین چالش‌ها و ماموریت‌های جدید نیز به بازی اضافه شده است که با انجام هرکدام از آن‌ها گیمر جایزه‌ای دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تعویض خشاب بدون خارج شدن از حالت هدف‌گیری در Call of Duty: Modern Warfare

قرار است در ۲۰ و ۲۱۰ ژولای نیز لیگ برترین بای برای کنسول Xbox راه اندازی شود که در آن برترین بازیکن جهان ۱ میلیون دلار پول بازی را دریافت خواهد کرد. اما گیمر‌های نسخه موبایل این بازی هم اکنون می‌توانند از هدفون بی سیم برای ارتباط صوتی در بازی استفاده کنند.

انتهای پیام/

جزییات بروزرسانی جدید بازی فورتنایت

نظر شما