شناسهٔ خبر: 34237788 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مهلت 3 ماهه اداره محیط زیست خراسان رضوی به باغ پرندگان مشهد

صاحب‌خبر -

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از مهلت سه ماهه این اداره کل به باغ پرندگان مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، تورج همتی در این خصوص گفت: این مهلت قابل تمدید نیست و در صورت رفع نشدن مشکلات اقدام بعدی برای جلوگیری از ادامه فعالیت دائم این مجموعه انجام خواهد شد.

وی در مورد انتقال دو قطعه پلیکان به تربت حیدریه اظهار داشت: با توجه به فضای نامناسب باغ پرندگان مشهد و تذکرات و مهلت داده شده به مسئولان این مجموعه برای اصلاح وضعیت موجود و فضای نگهداری پرندگان، دو قطعه پلیکان که به صورت امانی در دست این مجموعه بود، بازپس گرفته و به باغ پرندگان شهرستان تربت حیدریه منتقل شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در زمینه انتشار فیلمی از آماده سازی و انتقال این دو قطعه ارزشمند که موجب گلایه و انتقاد دوستداران محیط زیست شده بود، افزود: با توجه به بی‌تجربگی در این زمینه روند آماده سازی و انتقال این دو گونه با برخی مشکلات و نواقص همراه بود که تذکر‌های لازم به ماموران انتقال دهنده داده شده است.

همتی تصریح کرد: باغ پرندگان فعال در تربت حیدریه از شرایط و فضای استاندارد برای نگهداری پرندگان برخوردار است و هم اکنون حال دو پلیکان تازه انتقال یافته به این مجموعه خوب است و در روند انتقال مشکلی برای آنان پیش نیامده است

برچسب‌ها:

نظر شما