شناسهٔ خبر: 34235758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

خبر بد براى پرسپوليس

صاحب‌خبر -

بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با وجود تمدید قراردادش با این باشگاه، این روز‌ها تمرینات آماده سازی پس از دوران نقاهت خود را در کمپ اسپایر قطر پشت سر می‌گذارد، به همین دلیل در اردوی پیش فصل سرخ پوشان پایتخت در کارتپه ترکیه شرکت نکرد.

 

هافبک ۲۲ ساله پرسپولیس البته در هفته‌های آتی هم به دلیل تداوم روند درمان خود نمی‌تواند در تمرینات پرسپولیس شرکت کند و همچنان مشهورترین غایب تیم گابریل کالدرون است.

 

هر چند تاکنون زمان قطعی شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر مشخص نشده است، اما شنیده می‌شود این رقابت‌ها از نیمه مرداد استارت می‌خورد و با این وجود رسن بلافاصله پس از رفع کامل مصدومیت خود، جای حضور در بازی‌های پرسپولیس باید به اردوی تیم ملی عراق برود و شاگردان سرتکو کاتانچ را در مسابقات غرب آسیا همراهی کند.

 

هشتمین دوره رقابت‌های غرب آسیا پس از ۶ سال وقفه در برگزاری این مسابقات از ۳۰ جولای تا ۱۴ آگوست (۸ تا ۲۳ مرداد) در شهر‌های اربیل و کربلاء عراق برگزار خواهد شد و تیم ملی عراق به عنوان میزبان شانس بالایی برای کسب دومین عنوان قهرمانی اش در تاریخ مسابقات غرب آسیا دارد.

 

سرمربی اسلوونیایی عراق حساب خاصی روی حضور بشار رسن در این مسابقات باز کرده و امیدوار است این بازیکن در زمان مناسبی به اردوی شیر‌های بین النهرین اضافه شود. به همین دلیل رسن در چند بازی نخست لیگ نوزدهم غایب است.

 

عراق در گروه اول رقابت‌های غرب آسیا با یمن، فلسطین، سوریه و لبنان هم گروه است و در گروه دوم هم تیم‌های عربستان سعودی، کویت، بحرین و اردن حضور دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما