شناسهٔ خبر: 34235282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زلاتان یا کارلوس ولا، بهترین بازیکن حال حاضر MLS کیست؟

زلاتان ابراهیموویچ همچنان به اظهارنظرهای جالب خود توجه رسانه‌ها رو به خود جلب می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، روز گذشته در دربی لس آنجلس، لس انجلس گلکسی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 لس آنجلس اف سی را شکست دهد.

در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ موفق شد هت‌تریک کند و در مقابل کارلوس ولا ستاره مکزیکی لس آنجلس اف سی دو گل تیمش را به ثمر رساند، این درحالیست که ولا اکنون با 21 گل و بالاتر از زلاتانی که 16 گل به ثمر رسانده است درصدر جدول گلزنان MLS قرار دارد.

زلاتان پس از این دیدار در خصوص بهترین بازیکن حال حاضر لیگ آمریکا گفت :من  نه تنها از ولا  بلکه با اختلاف زیاد نسبت به بقیه بازیکنان بهترین بازیکن حال حاضر MLS  هستم، شما بگوید، به نظر شما آیا کارلوس ولا حالا در دوران اوج خود به سر می برد؟ به من بگویدچند سال دارد؟ او اکنون 29 سال سن دارد و در آستانه 30 سالگی می‌باشد او در دوران اوج خود است ولی در لیگ آمریکا بازی می‌کند اما من همسن او بودم و در اروپا بازی می‌کردم  و این تفاوت فاحشی بین  من و ولا ست.

اما در پایان این دیدار ولا در پاسخ به سخنان زلاتان گفت:

زلاتان میتوانست با احترام بیشتری صحبت کند اما نکرد،  من به شما می‌گویم بیاید به جاس سن  به آمار و ارقام نگاه کنیم  همه آمارها می‌گویند که من این فصل بازیکن به مراتب بهتری نسبت به او هستم و قطعا من بهترین بازیکن MLS هستم و این یک واقعیت است که ابراهیموویچ بپذیرد چه نپذیرد، من برای او احترام زیادی قائل هستم او در اوج خود در اروپا بود و تنها مسی و رونالدو از او بهتر بودند ولی حالا در لیگ آمریکا همه چی فرق می‌کند.

 

 

 

نظر شما