شناسهٔ خبر: 34234415 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

الکترونیک آرتس تعدادی از افراد را به تجربه‌ی نسخه‌‌ی جدید Plants vs. Zombies دعوت کرده است

مرصاد قدیری

صاحب‌خبر -

الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به تازگی دعوتنامه‌های متعددی را برای تجربه‌ی جدیدترین نسخه‌ی Plants vs. Zombies ارسال کرده است. برخی از بازی‌بازانی که این ایمیل را دریافت کرده‌اند، محتویات آن را در اینترنت به اشتراک گذاشته‌اند.

با این‌که هنوز نام بازی و زمان انتشار نسخه‌ی آزمایشی آن مشخص نشده است، اما حداقل می‌دانیم که نسخه‌ی جدید Plants vs. Zombies عنوانی در سبک تیراندازی بوده که توسط پاپ‌کپ (PopCap)، تیم توسعه دهنده‌ی Plants vs. Zombies: Garden Warfare، در حال توسعه است. این بازی جدید که احتمالاً دنباله‌ی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 است، در حال حاضر با اسم رمز Picnic شناخته می‌شود.

با توجه به اطلاعات ارائه شده در این دعوتنامه، تنها کسانی که عضو برنامه‌ی Playtesting الکترونیک آرتس هستند، می‌توانند برای تجربه‌ی نسخه‌ی آلفا ثبت نام کنند. در نهایت باید اشاره کنیم که این نسخه‌ی آزمایشی تنها برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان قابل بازی خواهد بود. البته الزاماً این بدین معنی نیست که بازی برروی پلتفرم‌های دیگر منتشر نمی‌شود.

با توجه به این‌که هم‌اکنون یک نسخه‌ی آزمایشی از این بازی در دسترس قرار دارد، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

نظر شما