شناسهٔ خبر: 34234402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در بهار امسال

۲۵ میلیارد ریال حق بیمه مددجویان امداد هرمزگان پرداخت شد

بندرعباس- ایرنا- ۲۵ میلیارد ریال از طریق بیمه درمانی در سه ماه نخست امسال به ۹۵۴ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: از این میزان حدود ۲۱ میلیارد ریال به خدمات پایه و ۴۰۰ میلیون ریال نیز به خدمات مکمل درمانی و بهداشتی مددجویان استان اختصاص یافت.

احمد پایان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمیته امداد هرمزگان برای رسیدگی به سلامت و بهداشت مددجویان با ۱۷۹ مرکز درمانی در استان طرف قرارداد دارد.

وی بیان داشت: این مراکز درمانی شامل درمانگاه، پزشک عمومی و متخصص در بیمارستان‌های دولتی و کلینیکهای تخصصی سراسر استان و ۳۶ داروخانه قرارداد همکاری دارند.

این مسوول اظهار داشت: ارائه فعالیت‌ها در حوزه حمایت و سلامت خانواده به مددجویان در سه بخش بیمه پایه، بیمه مکمل و بهداشت هدف‌گذاری شده که در خصوص درمان مددجویان این نهاد از طریق ارجاع بیماران تحت حمایت به پزشک خانواده خدمات بیمه پایه آنان صورت می‌گیرد.

در سال گذشته نیز بیش از ۱۴۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال از طریق بیمه پایه و ۵۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال از طریق بیمه مکمل برای هزینه‌های درمان به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان پرداخت شد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

نظر شما