شناسهٔ خبر: 34234042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه دیر

اصحاب رسانه در تقویت نماز جمعه نقش آفرین هستند

بوشهر - ایرنا - اصحاب رسانه و خبرنگاران با توجه به ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند می توانند برای جذب حداکثری و اطلاع‌رسانی در ارتقای جایگاه نماز جمعه کمک موثر داشته باشند.

صاحب‌خبر -

امام جمعه بندر دیر معتقد است که نهاد نماز جمعه یکی از نهادهای تأثیر گذار است که برای بصیرت افزایی، تقویت اعتقادات مردم، بیان مسائل اخلاقی و نهادینه کردن سیاست‌های نظام و رهبری تلاش می‌کند.

حجت الاسلام سید علی حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اظهارداشت: رسانه‌های شهرستان با توجه به ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند می‌توانند برای جذب حداکثری و خلق مخاطب و اطلاع رسانی برای ارتقای جایگاه نماز جمعه کمک مؤثر باشند.

وی گفت: خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن، بیان مواضع رهبری، گفتمان سازی در عالی‌ترین مسائل سیاسی و بیان خدمات نظام و دولت از جمله کارکردهای نماز جمعه است.

حسینی اضافه کرد: همچنین دفتر امام جمعه برای رفع مشکلات اداری، خانوادگی مردم تلاش می‌کند و مشکلات کلان شهرستان از جمله بیکاری، بکارگیری جوانان در منطقه ویژه، صید غیر مجاز ترال، ته لنجی. مشکل جایگاه سوخت، آب و برق تلاش کرده و نتیجه بخش بوده است.

٧٢٠٧/‏۶۰۴۳

نظر شما