شناسهٔ خبر: 34231178 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه راه‌مردم | لینک خبر

معاون علمی رییس جمهور در بازدید از غرفه سازمان فاوای شهرداری در الکامپ مطرح کرد: “تهران هوشمند” پیشرو در هدایت نوآوری شهری است

سورنا ستاری،معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن بازدید از غرفه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در نمایشگاه الکامپ، برنامه تهران هوشمند شهرداری تهران را پیشرو در ارائه سرویس‌های هوشمند و هدایت نوآوری شهری عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

در این بازدید ، دکتر ستاری با اشاره به استقبال شهروندان از نرم افزارها و سرویس‌های نوین و هوشمند گفت: ارائه خدمات ارزان، در دسترس و متنوع برای شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
او در ادامه گفت: شهرداری ها و نهادهای دولتی باید پلتفرم هوشمندی بسازند که استارتاپ ها و شرکت‌های نوآور بر آن بستر به ارائه سرویس بپردازند و به این شکل در واقع مردم مشکلات خود را به دست خودشان و با بهترین شیوه ممکن و همانطور که می‌خواهند رفع خواهند کرد.
گفتنی است در این بازدید محمد فرجود مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری تهران ، دکتر ستاری را همراهی میکرد.
شهردارب تهران در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ حضوری پررنگ دارد و تازه ترین پروژه های هوشمند شهری را به نمایش گذاشته است.
غرفه «تهران هوشمند» در سالن شماره ۸ محل دایمی نمایشگاه های تهران واقع شده است و تا روز یکشنبه ۳۰ تیر میزبان علاقمندان است.

نظر شما