شناسهٔ خبر: 34230949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه صومعه سرا تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت‌های صومعه سرا در ستاد نماز جمعه/جوانان در اولویت

صومعه سرا- امام جمعه صومعه سرا تأکید کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های صومعه سرا در ستاد نماز جمعه این شهرستان در دستور کار قرار دارد و در این میان جوانان در اولویت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی راشد نوری ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان صومعه سرا در دفتر امام جمعه این شهرستان با اشاره به نقش اصحاب رسانه، اظهار کرد: شغل خبرنگاری بسیار ظریف و مهم و نقش آفرین در جامعه است.

حجت الاسلام راشد نوری در ادامه بیان کرد: خبرنگاران برای انعکاس فعالیت‌های مسئولان و دستگاه‌های حکومتی به گوش مردم و انتقال خواسته‌های مردم به مسئولان نقش مهم و تعیین کننده دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز اقامه نخستین نماز جمعه، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات بنده بعد از پذیرش این مسئوایت در شهرستان صومعه سرا ساماندهی امور ستاد نماز جمعه، برقراری نظم و بهره گیری از نیروی جوان و انقلابی برای پاسخگویی به مطالبات مردمی بوده است.

امام جمعه صومعه سرا برگزاری جلسات و دیدار با تشکل‌ها و اقشار مختلف فعال در شهرستان صومعه سرا را یکی دیگر از اقدامات در طول ۱۱ ماه گذشته عنوان و تصریح کرد: به رغم تلاش‌های انجام شده در این مدت برای ساماندهی امور هنوز تا رسیدن به جایگاه مطلوب و در خورشأن مردم شهرستان صومعه سرا فاصله داریم.

وی با اشاره به جایگاه مهم نماز جمعه در جامعه اسلامی، بیان کرد: نماز جمعه و ستاد مربوطه باید متعلق به همه شهرستان باشد این بدان معنا است که در ستاد نماز جمعه باید اقشار مختلف مردم از همه نقاط شهرستان صومعه سرا عضو باشند.

راشدی نوری با تأکید بر نقش مهم رسانه و خبرنگاران در این زمینه، گفت: یکی از انتظارات ما از خبرنگاران شهرستان صومعه سرا اطلاع رسانی در این زمینه و آگاهی بخشی به مردم شهرستان بوده تا بتوانیم با شناخت ظرفیت‌ها از آنها بهره گیری لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده از سوی ستاد نماز جمعه شهرستان صومعه سرا به مناسبت چهلمین سالگرد برپایی نخستین نماز جمعه کشور، افزود: دیدار با خانواده‌های شهدای ستاد نماز جمعه، گلباران مزار شهدا، نشست‌های هم اندیشی با خبرنگاران، اصناف و روحانیون و دستگاه‌های حکومتی و تشکل‌های مردمی بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده است.

راشد نوری تأکید کرد: اصحاب رسانه باید واقعیت‌ها را دیده و بدون جانبداری و کم و کاستی به مردم منتقل کنند.

نظر شما