شناسهٔ خبر: 34229291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برای تیم‌های پایه پرسپولیس رقم خورد؛

یک پیروزی و دو ناکامی در هفته دوم بازی‌های تهران

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پایه تهران، برگزار شد که با دومین پیروزی نونهالان همراه بود و امیدها هم در روزی که فرصت‌های خوبی برای گلزنی را از دست دادند متحمل شکست شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، رقابت‌های هفته دوم آسیا ویژن تهران به پایان رسید. در این هفته شاگرادن فرامرز سلطانی، به دومین پیروزی خود دست پیدا کردند تا با 6 امتیاز و به خاطر تفاضل گل در مکان سوم جدول قرار بگیرند. ابوالفضل خدادادی تک گل این دیدار را به ثمر رساند. سرمربی سرخ پوشان در این دیدار به شرایط داوری و همچنین ناهمواری زمین مسابقه اعتراض داشت.

اما شاگردان مجید پروین، این هفته با وجود فرصت‌هایی که داشتند در دربی ناموفق بودند و با دریافت دو گل شکست را پذیرا شدند. در این بازی هماهنگی فصل گذشته در جمع سرخ پوشان جوان دیده نمی‌شد ولی چند بار به گلزنی نزدیک شدند. جوانان پرسپولیس به این ترتیب با 3 امتیاز در مکان دهم جدول قرار گرفته است.

امیدهای پرسپولیس هم این هفته با یکی از مدعیان بازی داشت. شاگردان اسماعیل حلالی این بازی را با یک گل به پیکان واگذار کردند. به این ترتیب سرخ پوشان امید در پایان بازی‌های هفته دوم با یک امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار گرفتند.

نظر شما