شناسهٔ خبر: 34227541 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عربستان از ترس اعتراضات مردمی سخنان سفیر خود را تکذیب کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روزنامه رای الیوم ‏، سفارت عربستان در بیروت در واکنش به اعتراض های مردمی به ­سخنان سفیر این کشور در بیروت مبنی بر فراهم شدن شصت هزار فرصت شغلی برای لبنانی ها با احداث شهرک نیوم، به تکذیب این سخنان پرداخت.
روزنامه رای الیوم که از لندن به روز می شود, در پایگاه اینترنتی خود نوشت: روزنامه جمهوریت لبنان به نقل از ولید بخاری سفیر عربستان در لبنان نوشته است طرح احداث شهرک «نیوم» در عربستان، علاوه بر مصر و اردن, باعث فراهم شدن شصت هزار فرصت شغلی برای لبنانی ها خواهد شد.
شهروندان عربستانی در واکنش به این سخنان، در شبکه های مجازی اعتراض کردند و خواستار ارائه توضیحاتی درباره این سخنان شدند و گفتند با توجه به گسترش بیکاری در عربستان، این سخنان باعث تحریک سعودی ها به ویژه بیکاران می شود.
سفارت عربستان در بیروت در واکنش به اعتراض های مردمی در این کشور، به تکذیب سخنان منتسب به ولید البخاری پرداخت و از مطبوعات به علت نداشتن دقت در انتقال اطلاعات انتقاد کرد. البته برخی کاربران در فضای مجازی گفتند مسئولان سعودی پس از نارضایتی های مردمی در این کشور, سخنان منتسب به ولید البخاری را تکذیب کردند.

نظر شما