شناسهٔ خبر: 34223440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هادی شکوری:

پیروزی بر پرسپولیس در هر رده‌ای لذت بخش است

علی خلف

سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال می‌گوید دربی در هر رده‌ای جذاب است و پیروزی در این بازی همیشه و در همه حال لذت خاص خودش را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی شکوری سرمربی تیم جوانان استقلال در اولین گام موفق شد در دربی به پیروزی برسد.

وی در این خصوص اظهار داشت: پیروزی ما برای بازیکنان از نظر معنوی ارزشی زیادی داشت. زمان کمی داشتیم و بیشتر تلاش کردیم روحی و روانی با تیم کار کنیم و بیشتر آموزش های ما ذهنی بود.

سرمربی تیم جوانان استقلال افزود: بازیکنان ما باهوش و با غیرت هستند و توانستند ۳۰-۴۰ درصد خواسته های ما را انجام دهند اما مزد تلاش خود را گرفتند.

شکوری خاطرنشان ساخت: بعد از ۱۰ نفره شدن روی ما فشار آمد اما بازیکنان با غیرت بازی کردند و به آنها گفتم هر کدام باید به اندازه دو نفر در زمین تلاش کنیم.

سرمربی تیم جوانان استقلال در خصوص شروع کار مربی گری با برد دربی بیان کرد: دربی همیشه در همه رده ها مهم است و خوشحالم گام اول را در مربی گری با برد در دربی شروع کردم و این موضوع برای من به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: تازه ۱۰ روز است آمدم و طبیعی است که شرایط تیم با ایده آل های من فاصله داشته باشد. زمان داریم و باید با گذشت زمان تاکتیک مد نظر خود را پیاده کنیم. از کادر قبلی تشکر می کنم که تیم را جمع کردند و ما تلاش می کنیم با تمرین مشکلات را حل کنیم. هفته قبل یازده بازیکن داشتیم و یک بر صفر شکست خوردیم و من حضور نداشتم. از این هفته لیگ برای ما شروع شد و تیم ما پتانسیل صعود به رده های بالای جدول دارد.

نظر شما