شناسهٔ خبر: 34219716 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیر کتابفروشی دنیای کتاب شهرکرد در گفت‌وگو با ایبنا:

فروش‌مان در تابستانه کتاب سه برابر شده است

مدیر کتابفروشی دنیای کتاب شهرکرد عنوان کرد: طی چهار روز نخست برگزاری طرح تابستانه کتاب فروش ما سه برابر شده و این طرح به رونق کسب و کار ما کمک کرده است.

صاحب‌خبر -
 
پرویز کوهی‌فایق، مدیر کتابفروشی دنیای کتاب شهرکرد در گفت‌وگو با  خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: ما در کتابفروشی یک فضای 220 متری نمایشگاهی داریم که از نظر مشتری رونق زیادی نداشت، اما طی روزهای نخست برگزاری تابستانه کتاب فروش ما حدود سه برابر شده است.
 
وی افزود: اجرای طرح تابستانه کتاب به رونق کتابفروشی ما منجر شده و مشتری‌هایمان نیز افزایش زیادی داشته است و همین حضور و فروش به توسعه نقدینگی ما کمک کرده است.
 
کوهی با بیان اینکه به دلیل نبود نقدینگی نتوانسته‌ بودم از فروردین ماه کتاب جدیدی برای کتاب‌فروشی خریداری کنم، گفت: به کمک اجرای این طرح و حضور پررنگ مشتری‌ها در کتابفروشی توانستم کتاب‌های جدیدی برای کتابفروشی و فروش در این طرح خریداری کرده و به مجموعه اضافه کنم.
 
وی یادآور شد: به نظر من مردم از اجرای طرح‌های فصلی فروش کتاب استقبال خوبی می‌کنند؛ زیرا می‌‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با تخفیف بیشتری خریداری کنند. از سوی دیگر کتابفروشی‌ها را نیز از رکود خارج کرده است.
 
کوهی همچنین به یکی از مشکلات کتابفروشی‌اش اشاره کرد و گفت: روبه‌روی کتابفروشی ما یک نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی گذاشته‌اند که این نمایشگاه حجم زیادی از مشتریان ما را گرفته است و با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری نیز صحبت کرد‌ه‌ایم که حداقل در زمان طرح نمایشگاهی برگزار نشود تا کار موازی انجام نشود.
 
وی با بیان اینکه امسال اطلاع‌رسانی این طرح خیلی خوب بوده است، تاکید کرد: به نظر من امسال رادیو برای طرح تابستانه کتاب تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده و وسیعی داشت و بسیاری از مشتریان ما به واسطه رادیو با این طرح آشنا شدند.

طرح تابستانه کتاب از ۲۵ تیرماه تا سوم مرداد‌ماه در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح  در استان‌ها و از ۲۷ تیرماه تا سوم مرداد‌ماه در شهر تهران اجرا می‌شود.
 

نظر شما