شناسهٔ خبر: 34219098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهری‌ها فینالیست‌ مسابقات چهارجانبه شیراز؛ رقابت فجر سپاسی و گل‌گهر سیرجان

مسابقات چهارجانبه شیراز با حضور ۳ تیم لیگ برتری و به میزبانی فجر سپاسی در حال برگزاری است و با برگزاری ۲ بازی تکلیف فینالیست‌های این مسابقات مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در کمتر از 20 روز دیگر تا شروع مسابقات دسته یک فوتبال کشور مسابقات چهارجانبه با حضور 3 تیم لیگ برتری به میزبانی فجر سپاسی تدارک دیده شد که در نخستین بازی تیم لیگ برتری شاهین بوشهر توانست در ضربات پنالتی تیم فجر شهید سپاسی را شکست دهد. 

در بازی دوم که شامگاه شنبه برگزار شد، تیم پارس جنوبی بوشهر مقابل گل گهر سیرجان قرار گرفت که در این بازی تیم پارس جنوبی موفق شد در ضربات پنالتی تیم گل گهر سیرجان را شکست دهد. با این اوصاف در فینال این مسابقات دو تیم بوشهری شاهین و پارس جنوبی مقابل هم قرار می‌گیرند و گل گهر سیرجان و فجر سپاسی نیز به مصاف هم می‌روند. 

پارس جنوبی بوشهر و گل گهر سیرجان در وقت عادی و اضافه بازی موفق نشدند که دروازه‌های حریف را باز کنند و ضربات پنالتی بود که برنده زمین را تعیین می‌کرد. در این ضربات پارس جنوبی 6 بر 5 موفق شد از سد گل گهر سیرجان بگذرد. 

این بازی با حواشی نیز همراه بود و آن اخراج مربی تیم پارس جنوبی و توقف بازی توسط بازیکنان بوشهری به مدت 10 دقیقه بود اما در نهایت بازی با نتایجی که ذکر شد، به پایان رسید. 

مسابقات چهارجانبه شیراز که به نام جام 15 هزار شهید استان فارس نام گرفته است امروز با بازی دو تیم فجر سپاسی و گل گهر سیرجان ادامه می‌یابد. این بازی ساعت 19:30 و در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.  در بازی فینال نیز  2 تیم لیگ برتری بوشهری یعنی شاهین بوشهر و پارس جنوبی در روز دوشنبه 31 تیرماه ساعت 19:30 به رقابت می‌پردازند. 

تیم فجر شهید سپاسی در رقابت‌های فوتبال جام آزادگان فصل 97-98 با کسب 9 پیروزی، 11 تساوی و همچنین قبول 10 شکست با 38 امتیاز از 30 بازی در رده نهم جدول جای گرفت. این تیم همچنین 26 گل به ثمر رساند و 24 بار دروازه خود را باز شده دید.

تیم فجر در ابتدای فصل گذشته قرار بود با وحید رضایی به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کند، در شروع فصل با مجید صالح به توافق رسید و سپس اسماعیل زارع مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفت و در نهایت داوود مهابادی سرمربی این تیم شد که در این فصل نیز حضور دارد. 

براساس گفته‌های مهابادی تیم فجر سپاسی در پایان فصل قبل 5 بازیکن خود را به دلیل پایان یافتن خدمت سربازی و 2 بازیکن را به دلیل شرایط مالی از دست داده است. وی از اضافه شده 5 بازیکن سرباز جدید و یک بازیکن آزاد از تیم ملوان به فجر سپاسی سخن گفته است. 

مهابادی هدف خود را ساخت یک تیم جدید و تازه در این دوره از لیگ اعلام کرده و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری را موقعیتی برای شناخت نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دانسته است. 

مشکلات مالی و عدم پرداخت بخشی از مطالبات سال گذشته از موانع و سختی‌هایی این تیم باسابقه شیرازی است که سرمربی این تیم به آن اشاره می‌کند. 

باید دید که با شروع لیگ دسته یک فوتبال زردپوشان فجر سپاسی چه بازی از خود ارائه می‌دهند و آیا می‌توانند نتایجی بهتر از دوره پیش رقم بزنند یا خیر. 

انتهای پیام/  ز

نظر شما