شناسهٔ خبر: 34218939 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

والیبال جوانان جهان؛ صعود ایران به مرحله دوم با غلبه بر جمهوری چک

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال جوانان کشورمان با پیروزی سه بر صفر مقابل چک، به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله دوم بازی‌ها راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه (۲۹ تیر) در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال جوانان جهان به مصاف تیم جمهوری چک رفت.

هر دو تیم تا پیش از این مسابقه شرایط مشابهی به لحاظ تعداد برد و باخت داشتند و هر تیمی که در پایان بازی برنده از زمین خارج می‌شد به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کرد که در نهایت این تیم ایران بود که مقتدرانه با حساب سه بر صفر و با امتیازات ۲۹ بر ۲۷ ، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد.

پوریا یلی با کسب ۲۰ امتیاز امتیازآورترین بازیکن ایران در این بازی بود و فیض امام‌دوست با کسب ۱۰ امتیاز در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان قرار گرفت.

در مرحله دوم این مسابقات تیم ایران به عنوان تیم دوم گروه C در گروه F قرار گرفت و با تیم‌های بحرین (تیم دوم‌ گروه A)، آرژانتین (تیم اول گروه B) و ایتالیا (تیم اول گروه D) همگروه شد.

بر همین اساس شاگردان عطایی در اولین دیدار خود روز دوشنبه (۳۱ تیر) به مصاف تیم آرژانتین خواهند رفت، دومین دیدار با تیم ایتالیا در روز سه‌شنبه خواهد بود و در سومین بازی خود در این مرحله روز چهارشنبه با تیم بحرین روبرو خواهند شد.

در گروه E نیز تیم‌های برزیل، روسیه، چین و کره جنوبی همگروه شدند.

دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند و به صورت ضربدری به مصاف هم خواهند رفت.

هر سه بازی ایران ساعت ۱۸ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما