شناسهٔ خبر: 34218807 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز عملیات تعویض دیگ‌های بخار بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با تعویض دیگ‌های بخار مشکل سیستم گرمایشی بیمارستان به طور کامل مرتفع می‌شود.

صاحب‌خبر -

دکتر بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت:  به دنبال بازدید دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در دی ماه سال ۹۶ از امکانات و اطلاع از مشکلات تاسیساتی بیمارستان و پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده شهرستان اعتبارات مورد نیاز برای مرتفع نمودن سیستم تاسیساتی بیمارستان از وزارت متبوع اخذ شد.

وی افزود: دستگاه‌های دیگ بخار قبلی که در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد فعال بودند مربوط به قبل از انقلاب می‌باشد و ادامه فعالیت این دیگ‌ها با توجه به استهلاک زیاد و قرار گرفتن در طبقه زیر زمین بیمارستان می‌توانست مخاطراتی را به وجود آورد.

وی ادامه داد: با اعلام احتمال وقوع مخاطرات به مسئولین دانشگاه و پیگیری‌های انجام گرفته ۴ دستگاه دیگ بخار حرارتی ۱ و نیم تن بر ساعت جهت تامین سیستم گرمایشی در چهار چوب برنامه هتلینگ بیمارستانی خریداری شد.

دکتر بهزاد اظهار داشت: سیستم گرمایشی بیمارستان به توجه به قدمت بالای دیگ‌های بخار و از کار افتادگی دو دستگاه در طول سال‌های گذشته مشکلات زیادی را برای تامین سیستم گرمایشی بیمارستان به وجود آورده بود با بهره برداری از دیگ‌های بخار جدید بیمارستان در آینده نزدیک، مشکل سیستم گرمایشی بیمارستان به طور کامل مرتفع می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد خاطرنشان کرد: با حمایت‌ها و پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی سال گذشته حدود ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات هتلینگ بیمارستانی برای خرید ۴ دستگاه دیگ بخار و دو دستگاه آسانسور بیمار بر و نفر بر برای بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد هزینه شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام / س خ 

تعویض دیگ های بخار بیمارستان امام خمینی مهاباد آغاز شد

نظر شما