شناسهٔ خبر: 34218764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار البرز:

لکه صنعتی زیبادشت با ۴۷ واحد صنعتی شناسنامه‌دار شد

کرج - استاندار البرز گفت: لکه صنعتی زیبادشت با ۴۷ واحد صنعتی که زمینه اشتغال ۹۰۰ نفر را فراهم کرده است، شناسنامه دار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی صبح یکشنبه در بازدید از یک شرکت تولید موارد اولیه دارویی که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همراه بود، اظهار کرد: با توجه به تحریم‌ها، این شرکت توانسته است با تولید مواد اولیه دارویی ارزش آوری ریالی و ارزی برای کشور داشته باشد.

شهبازی با تاکید بر اینکه فعالیت چنین شرکت‌های دارویی برای اشباع بازار داخل و انجام صادرات به خارج نقش مهمی دارد، گفت: این شرکت محصولات تولیدی خود را به بیش از ۴۰ کشور دنیا صادر می‌کند.

استاندار البرز با اشاره به استفاده از فناوری‌های جدید در حوزه دارو، گفت: امید است با همراهی دولت برای حمایت از بخش خصوصی شاهد توسعه این حوزه باشیم.

شهبازی در ادامه با اشاره به اینکه ۷۰ درصد داروی کشور در استان البرز تولید می‌شود، گفت: این شرکت تولیدی مواد اولیه دارو در البرز ۱۰ هزار نیرو دارد، برای حل مشکلات این مجموعه همکاری لازم را خواهیم داشت و اگر صدور مجوزهای استانی در این مورد لازم باشد آن را انجام می‌دهیم.

وی همچنین در پایان با اشاره به بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از یک واحد تولید کاتالیست در زیبادشت که هفته گذشته انجام شد، گفت: خوشبختانه لکه صنعتی زیبادشت با ۴۷ واحد صنعتی که زمینه اشتغال ۹۰۰ نفر را فراهم کرده است، شناسنامه دار شد.

نظر شما