شناسهٔ خبر: 34218676 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

ویسی : با اضافه شدن بازیکنان خارجی تیم را مهیای لیگ می‌کنیم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت : با اضافه شدن بازیکنان خارجی تیم را مهیای رقابت‌های لیگ برتر خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ عبدالله ویسی پس از برد شاهین شهرداری بوشهر مقابل فجر سپاسی در دیدار افتتاحیه تورنمنت شهدای استان فارس در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: با بازیکنانی که تا امروز جذب کرده‌ایم 80 درصد وضعیت تیم مشخص شده که با اضافه شدن دو بازیکن خارجی در مرکز پزشکی ایفمارک تیم را خواهیم بست.
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با مثبت ارزیابی کردن دیدارهای دوستانه این تیم، بیان کرد : ما بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم و تورنمنت چهارجانبه شهدای استان فارس خیلی به روند تیم کمک خواهد کرد تا به لحاظ روحی و روانی به استقبال لیگ برتر برویم.
وی در خصوص هدف‌گذاری شاهین در لیگ برتر گفت : مطمئناً تیم‌هایی که وارد لیگ برتر می‌شوند در گام نخست برای بقا می‌جنگند و شاهین هم همین هدف را خواهد داشت تا تجربه لازم را برای درخشش در سال‌های بعد و کسب سهمیه و حتی قهرمانی بدست آورد.
ویسی با بیان اینکه دروازه‌بان شاهین یک خارجی خواهد بود، یادآور شد : سنگربان اول ما از کشور گرجستان می‌آید، ولی سه دروازه‌بان دیگر ما بوشهری خواهند بود و همچنین یکی از دو بازیکن گرجستانی مدافع وسط خواهد بود.

نظر شما