شناسهٔ خبر: 34218660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر موسسه طلیعه ظهور:

بیانیه گام دوم انقلاب منشور استقامت و پایداری است

مدیر موسسه طلیعه ظهور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشور استقامت و پایداری بر آرمان های بلند انقلاب اسلامی، آرمان های انقلاب و قرآن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدباقر حیدری کاشانی» شب گذشته (شنبه ۲۹ تیر) در طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی که در مهدیه مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، گفت: آرمان های انقلاب اسلامی همان آرمان هایی است که در مسیر بندگی باید نسبت به آن مقاومت و پایداری نشان داد.

 

مدیر موسسه طلیعه ظهور افزود: در متون دینی ما وعده داده شده که هر کس اهل صبوری باشد به سعادت ابدی می رسد و هرکس از مسیر هدایت خارج شود در دامن شیطان گرفتار می شود.

 

حجت الاسلام حیدری کاشانی بابیان اینکه در ۷۰ آیه از قرآن کریم به صبر و پایداری در مسیر حق پرداخته شده است، اظهار داشت: در قرآن به صراحت آمده است که تنها یک گروه که به مقام صبر رسیده باشند هدایت می شوند و این گروه کسانی هستند که بسیار صبور و شکر گذار هستند.

 

مدیر موسسه طلیعه ظهور با تاکید بر بصیرت افزایی در جامعه اسلامی، افزود: گاهی برخی سخنرانی ها با وجود اینکه معنوی هستند اما بصیرت افزا نیستند و باید در این خصوص تلاش شود تا سخنرانی ها به روز و متناسب با مقتضیات زمان باشد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، این بزرگان را بهترین الگو برای جوانان برشمرد و گفت: شهید حججی یکی از مهمترین و ناب ترین الگوها برای جوانان کشور است و باید تا می توان وصیت نامه این بزرگان را تبیین و در جامعه پیاده کرد.

 

نظر شما