شناسهٔ خبر: 34208935 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

سنگ پرانی به سمت اتوبوس حجاج گنبدی

جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان گفت: دو راکب موتورسیکلت به اتوبوس حامل حجاج گنبدی سنگ پرتاب کردند که مشکلی خاصی برای حجاج پیش نیامد و آن ها هم اکنون در جده به سر می برند.

صاحب‌خبر -

 محمد رحیم ملاح در خصوص سنگ پرانی به سمت اتوبوس حجاج گنبدی در گفتگو با مهر اظهارکرد: اتوبوس حجاج گنبدکاووس ساعت پنج صبح شنبه به سمت فرودگاه در حال حرکت بود که در مسیر نگین شهر دو راکب موتورسیکلت به سمت آن سنگ پرتاب کرده و متواری شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشکل خاصی برای مسافران به وجود نیامد، افزود: این زوار هم اکنون در جده بوده و مشغول به جای آوردن اعمال هستند.

ملاح تصریح کرد: معمولاً در این مسیر برخی از افراد به چنین اقداماتی دست می زنند و این کار نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال حدود چهار هزار زائر و عوامل اجرایی از گلستان به حج اعزام شدند، گفت: این زائران در قالب ۲۷ کاروان و با ۱۶ پرواز از ۲۴ تا ۲۹ تیرماه فرودگاه گرگان را به مقصد جده ترک کردند.

ملاح با بیان اینکه تمامی زائران استان مدینه بعد هستند، عنوان کرد: کوچکترین زائر از بندرگز متولد ۱۳۸۳ و مسن ترین زائر از گنبدکاووس متولد ۱۳۰۰ است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در حج امسال ۱۳ پزشک زائران گلستان را همراهی می کنند، اظهار کرد: در حج تمتع ۹۸ از مجموع هتل های مکه و مدینه پنج هتل در اختیار کارگزاران زیارتی استان گلستان قرار دارد.

ملاح افزود: تمام زائران گلستان در مکه مستقر شده و در سلامت کامل به سر می برند.

نظر شما