شناسهٔ خبر: 34207862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طهماسبی: برای شروع لیگ مشکلاتی وجود دارد/ تیم‌های پرهزینه شانس قهرمانی دارند

سرپرست تیم پیکان گفت: وقتی فدراسیون فوتبال هم زمان برگزاری لیگ را اعلام نمی‌کند، این یعنی آنکه مشکلاتی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم پیکان و حضور این تیم در شهرستان بروجرد برای برپایی اردوی آماده‌سازی گفت: ما به تازگی به بروجرد رسیدیم و شرایط بدی هم نداریم اما هرچه رو به جلوتر می‌رویم، امیدوار هستیم شرایط بهتر شود. باید به سطحی برسیم که ایده‌آل کادر فنی باشد.

وی درباره وضعیت مصدومان تیم پیکان هم افزود: امیدوار هستیم که جابر انصاری از هفته پنجم بتواند پیکان را همراهی کند. همچنین پورامینی در تهران ماند تا کارهای پزشکی خود را انجام دهد. ابراهیم صالحی و فراز امامعلی که دچار مصدومیت جزئی هستند، با تیم تمرین می‌کنند و مشکل خاصی ندارند.

سرپرست تیم پیکان درباره مشخص نبودن زمان قرعه‌کشی لیگ برتر تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما هم مثل همه تیم‌ها منتظریم تا قرعه‌کشی لیگ برتر انجام شود، اما وقتی فدراسیون هم زمان آن را مشخص نمی‌کند این یعنی آنکه یک مشکلی وجود دارد. باید زیرساخت‌های ورزشگاه‌ها درست شود؛ چراکه این یک الزام در همه دنیاست. دیدید که در فصل گذشته در برخی ورزشگاه‌ها مشکلاتی پیش آمد که حتی در یکی دو بازی این مشکلات گریبان ما را هم گرفت، اما امیدوارم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد این مشکلات رفع شده و هرچه زودتر تکلیف لیگ برتر مشخص شود.

طهماسبی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پاسخ به این سوال که به نظر شما چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند، خاطرنشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هر باشگاهی که هزینه‌های بالایی انجام داده، طبعا شانس بیشتری برای موفقیت دارد. باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، شهر خودرو، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن تیم‌هایی هستند که خوب هزینه کرده‌اند و طبعا این تیم‌ها مدعی خواهند بود، اما در مورد تیم خودمان هم باید بگویم که ما با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه و با انگیزه و اتحاد خیلی خوب وارد لیگ برتر خواهیم شد تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. ما به جوان‌ها میدان خواهیم داد و امیدوارم با گذشت زمان هماهنگی بازیکنان بیشتر و بهتر شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

نظر شما