شناسهٔ خبر: 34206245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آمادگي شهرداري تهران براي خدمات رساني به زائران حسيني در مراسم پياده روي اربعين

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی شهرداری تهران برای ارائه خدمات به زائران و عاشقان حسینی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور که به همراه هیئت همراه اعزامی از سوی شهرداری تهران جهت حضور و ارائه گزارش در جلسه نشست هماهنگی ستاد اربعین عراق در سفارت ایران در بغداد به کشورعراق سفرکرده بود به تشریح برنامه های شهرداری تهران و کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین در شهرهای نجف، کربلا و کوفه پرداخت.
مهندس یزدانی طی جلسات مختلفی با مسجدی، سفیر ایران و رئیس ستاد اربعین کشور در عراق، مکارم سرکنسول نجف، حسینیان سرکنسول کربلا، مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف و کربلا، استاندار کربلا، مسئولین عراقی عتبه های علویه، حسینیه و عباسیه و تولیت مسجد کوفه دیدار و گفت وگو کرد.
وی در این دیدارها ضمن تشریح برنامه های کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور و نیز برنامه های شهرداری تهران در مرزها و کشور عراق در ارتباط با انجام هماهنگی های لازم به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین آقااباعبدالله الحسین(ع) با مسئولین عراقی و ایرانی بحث و تبادل نظر کرد.


نظر شما