شناسهٔ خبر: 34205863 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کتانی‌هایی که زیر نور آفتاب تغییر رنگ می‌دهند +تصاویر

شرکت کانورس با همکاری Chinatown Market موفق به تولید کتانی‌های شده است که در زیر نور آفتاب تغییر رنگ می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رنگ‌های چند بعدی بار دیگر به دنیای واقعی قدم گذاشته‌اند. این نوع طراحی را می‌توان در تلفن‌های همراهی دید که از هر زاویه یک رنگ متفاوت دارند. البته کنسول‌های بازی نیز هستند که از رنگ چند بعدی در طراحی بدنه جذاب‌ آن‌ها استفاده شده است. اکنون از این نوع طراحی در کتانی نیز استفاده شده و آن‌ها آماده هستند تا پس از این که از خانه بیرون رفتید رنگ‌ خود را تغییر دهند.

تاثیر نور خورشید روی کالکشن جدید کانورس

کالکشن جدید کانورس که با همکاری Chinatown Market تولید شده و آماده تغییر رنگ در بیرون از خانه صاحب خود است. این کتانی‌ها در نگاه اول مانند باقی کفش‌های موجود در بازار هستند اما جادوی آن‌ها هنگامی مشخص می‌شود که در خارج محیط خانه استفاده شوند. هنگامی که نور UV که در خارج از خانه که از خورشید ساطع می‌شود به این کتانی‌ها برخورد می‌کند، باعث تغییر رنگ آن‌ها شده و انگار شما یک جفت کفش دیگر پوشیده‌اید.

کتانی‌هایی که زیر نور آفتاب تغییر رنگ می‌دهند +تصاویر

بیشتر بخوانید: انتشار رندر شیائومی Mi A3، نسل بعدی پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های اندروید وان +تصاویر

میزان تغییر رنگ این کتانی‌ها به میزان UV دریافتی بستگی دارد و طیف آن از کم‌رنگ‌ تا پررنگ‌ تغییر می‌کند. نکته جالبی که در تبلیغ منتشر شده از این کالکشن کانورس در پیج اینستاگرامی Chinatown Market منتشر شده این است که تغییر رنگ در این کتانی‌ها بسیار سریع رخ می‌دهد و برای این آن نیازی به صبر کردن نیست. این کتانی‌ها به چهار بخش مختلف تقسیم شده‌اند و هنگامی که زیر نور آفتاب قرار گرفته و به بالاترین درجه طیف رنگیشان می‌رسند شکل رنگین کمانی به خود می‌گیرند. در زیر هر جفت کتانی یک پیش نمایش از رنگی که قرار است پس از قرارگیری در زیر نور آفتاب ظاهر شود، طراحی شده است.

کتانی‌هایی که زیر نور آفتاب تغییر رنگ می‌دهند +تصاویر

شرکت Chinatown Market فروش این کالکشن لیمیتد کانورس را از ۲۰ ماه جولای آغاز می‌کند. فروش این کتانی‌ها در دو نسخه با کیفیت‌های مختلف که به ترتیب ۹۰ دلار و ۱۰۰ دلار قیمت دارند، انجام خواهد گرفت. حتی اگر شما این کتانی‌ها را خریداری نکنید آن‌ها می‌توانند یادآور جالبی برای حس خوبی پیاده‌روی باشند. باید دید آیا این طراحی از سوی خریداران مورد استقبال قرار می‌گیرد یا مانند بعضی از ایده‌های جدید هیچوقت در بین مردم جای نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

تغییر رنگ‌ این کتانی‌های جذاب زیر نور خوشید

برچسب‌ها:

نظر شما