شناسهٔ خبر: 34205538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به میزبانی لرستان؛

کسب دو نشان طلا و برنز بوکسورهای نوجوانان کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

آرین ساعدپناه و محمدمهدی دده جانی دو بوکسور نوجوان کردستانی در رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور که به میزبانی لرستان برگزار شد موفق شدند دو نشان طلا و برنزرا بدست آورند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ رقابت های بوکس قهرمانی و انتخابی رده سنی نوجوانان کشور به مدت پنج روز به میزبانی لرستان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات 234 بوکسور به نمایندگی از 31 استان کشور (به‌اضافه منطقه آزاد اروند و توابع تهران) حضور داشتند و مبارزات خود را در اوزان مختلف رده سنی نوجوانان برای بدست آوردن جواز حضور در اردوهای تیم ملی بوکس ایران برگزار کردند.
تیم کردستان با ده ورزشکار و با سرپرستی ابوذر خدابندلو و مربیگری بختیار وطنی و فرهاد عزیزی در این رقابت ها شرکت کرد و در پایان موفق شد یک نشان طلا و یک مدال برنز را کسب کند.
در نتایج انفرادی وزن 80+ کیلوگرم آرین ساعدپناه بوکسور خوش آتیه کردستانی موفق شد با ناک آوت کردن تمامی حریفان خود سکوی نخست این وزن را تصاحب کند و نشان زرین طلا را به گردن اندازد.
همچنین در نتایج وزن 63 کیلوگرم این رقابت ها محمدمهدی دده جانی دیگر نماینده استان با کسب مقام سوم نشان برنز این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.
گفتنی است؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از روز دوشنبه 24 تیر با حضور مدعیان سراسر کشور این رشته ورزشی در خرم آباد آغاز شد و عصر روز جمعه با برگزاری مسابقات نهایی به کار خود پایان داد .

نظر شما