شناسهٔ خبر: 34204753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

برگزاری همایش ده هزار نفری پیاده روی در شهرستان پلدختر

همایش بزرگ پیاده روی در شهرستان پلدختر در روز جمعه در محل میدان شهید بهشتی با حضور جمیت کثیری از مردم و ورزشکاران برگزارشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، این همایش با هدف گسترش روحیه نشاط و تندرستی در میان مردم شهرستان پس از سیل ویرانگر اخیر در روز جمعه راس ساعت ۶/۳۰ صبح در محل میدان شهید بهشتی با حضور جمیت کثیری از مردم و ورزشکاران برگزارشد.
چهره های کشوری از جمله سجادی و مولایی سرپرس فدراسیون همگانی دراین برنامه حضور داشتند و پس از پیاده روی همگانی ورزشکاران به اجرای حرکات نمایشی (باستانی٬ تکواندو و ... ) پرداختند.
کریمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان نیز بااشاره به اقدامات فراوان انجام گرفته پس از سیل و ویرانگر اخیر گفت: پاکسازی آورده های سیلابی در داخل زمین چمن و مجموعه های ورزشی و استخر امید شهرستان از جمله اقدامات تاثیر گذار در حوزه ورزش بود.
وی در ادامه افزود: تا پایان مراحل بهره برداری و راه اندازی مجدد مجموعه های ورزشی کما فی سابق در کنار مردم شریف خواهیم ماند.
در پایان نیز جوایز نفیسی از جمله ۳۰ هدیه سفر به کربلای معلی و ۲۲ دستگاه یخچال خانگی و ۲۰ دستگاه تلوزیون ال ای دی و همچنین چندین کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی به قید قرعه به شرکت کنندگان در همایش اهدا شد.
لازم به ذکر است پوشش خبری این برنامه در شبکه های سه و شبکه افلاک انجام شد .

نظر شما