شناسهٔ خبر: 34204164 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای نقش آفرینی جدی‌تر در اقتصاد کشور

عرب‌نیا: صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش بنیان برای نقش آفرینی جدی‌تر در اقتصاد کشور حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یاسر عرب نیا معاون ارتباطات و بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی با توجه به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به سال "رونق تولید" از شرکت‌های دانش بنیان برای نقش آفرینی جدی‌تر در اقتصاد کشور و زمینه‌سازی استقرار اقتصاد دانش بنیان حمایت می‌کند.
 
وی افزود: آشناسازی شرکت‌های دانش‌بنیان جدید با فضای زیست بوم نوآوری، ابزار‌های مختلف تامین مالی و خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی از جمله مهمترین اقدامات در این زمینه  است.
 

عرب‌نیا تصریح کرد نزدیک به  ۵۰۰ شرکت در  ۶ ماه نخست سال موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیان از کارگروه ارزیابی تعیین صلاحیت دانش بنیان شده اند بنابراین  سی ام تیرماه ۱۳۹۸، برای نخستین بار "رویداد خوش آمد گویی ویژه شرکت‌های دانش بنیان جدید " با حضور ریاست صندوق نوآوری و شکوفایی، دبیر کارگروه و رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و جمعی از معاونان و مدیران و کارشناسان متخصص صندوق برگزار می‌شود.

وی افزود: معاونان، مدیران و کارشناسان صندوق و همچنین صاحبکار خراسانی به عنوان نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شکل توضیحات خدمات به همراه پرسش و پاسخ آموزش این دوره را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
 

رویداد خوش آمد گویی ویژه شرکت‌های دانش بنیان جدید برگزار می‌شود

برچسب‌ها:

نظر شما