شناسهٔ خبر: 34202697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت الاسلام رستگار مطرح کرد؛

اقتدار جمهوری اسلامی ایران و اذعان غربی‌ها به خداحافظی با ابرقدرتی

حجت الاسلام رستگار با اشاره به افزایش فرقه‌های مذهبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: غرب به این نتیجه رسیده که با بودن جمهوری اسلامی باید با ابرقدرتی خداحافظی کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، صبح امروز در جمع کارکنان دانشگاه امیرالمؤمنین، با اشاره به تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در تبدیل تهدید‌ها به فرصت اظهار داشت: فروپاشی امپراتوری شرق، متزلزل شدن پایه‌های امپراتوری غرب و خنثی سازی همه توطئه ها، دشمنان را به این نتیجه رساند که انقلاب اسلامی همان انقلاب وعده داده شده است که در این باره خانم تاچر، نخست وزیر انگلیس اذعان می‌کند انقلاب اسلامی اگر همان انقلاب وعده داده شده باشد، بساط مان را برخواهد چید و کاری از دست مان بر نخواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه تنها راهکار غرب برای جلوگیری از فروپاشی به تأخیر انداختن زمان فروپاشی است، تصریح کرد: کسینجر مشاور امنیتی جیمی کارتر اقرار دارد که ایران برخوردار از عقبه ایدئولوژیکی بسیار قوی است؛ چرا که از هزار و ۴۰۰ سال پیش در قرآن ذکر شده آینده متعلق به مستضعفان است و رهبران ایران می‌گویند ما زمینه ساز ظهور منجی هستیم.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به دیدگاه اندیشمندان غربی و آمریکایی درباره انقلاب اسلامی و نقش جمهوری اسلامی در بیداری تمدن اسلامی عنوان داشت: بحران‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی در غرب سبب شده تا گروه‌های غربی بسیاری در بیابان‌ها گرد هم آمده و برای ظهور منجی بدون ذره‌ای شناخت از او، گریه کنند.

وی با بیان اینکه موج معنویت گرایی برای دنیای غرب بسیار سهمگین است، گفت: اندیشکده‌های غربی با اذعان به ناتوانی در شکست موج معنویت گرایی تنها راه مهارش، را مدیریت آن می‌دانند؛ از این رو ۲۵۷ دانشکده در آمریکا و صد‌ها دانشکده در اروپا، صد‌ها هزاردانشجو را برای مدیریت معنویت گرایی ایجاد شده پس از انقلاب اسلامی مدیریت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) افزود: پیش از انقلاب اسلامی حدود ۳۷۰ فرقه مذهبی و پس از آن ۴ هزار فرقه مذهبی در جهان به وجود آمدند، همه کار‌های فرهنگی منفعل از انقلاب اسلامی است و بنا به اعترافات غربی ها، جمهوری اسلامی در مقیاس بین المللی یک ابر قدرت می‌باشد که بدون آن هیچ معامله‌ای حل نمی‌شود.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه از لحاظ منطقه‌ای در همه زمینه‌ها ابرقدرت هستیم، ادامه داد: ۸۰ درصد فیلم‌های تولیدی هالیوود اختصاص به معنویت گرایی دارد، غرب به این نتیجه رسیده که با بودن جمهوری اسلامی باید با ابرقدرتی خداحافظی کند.

وی با بیان اینکه جمله معروف «قرن ۲۱، قرن غلبه اسلام بر کفر و تصرف پست‌های کلیدی جهان از سوی اسلام» از امام راحل دنیای غرب را آشفته و نگران کرده است، خاطرنشان کرد: جنگ‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، هوشمند، نظامی و نرم برای جمهوری اسلامی به فرصت تبدیل شد، وزیر خارجه عربستان خطاب به همتای آمریکایی می‌گوید که در جنگ‌های روی داده از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۵ تاکنون، ایران سربلند بیرون آمده است و شما برای ما چه کردید؟/۹۴۵۶/ت310/ب1

نظر شما