شناسهٔ خبر: 34202132 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بيش از 5 ميليارد ريال کالاي قاچاق و اموال مسروقه در محمودآباد کشف شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر 14 در شهرستان"محمودآباد" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی "در حاشیه نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان محمودآباد، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر 14) را در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح این شهرستان اعلام کرد.
وی با اشاره به اهداف این طرح در شهرستان محمودآباد، گفت: از جمله اهداف طرح عملیاتی ظفر 14، ارتقاء نظم و امنیت عمومی، انضباط بخشی ترافیکی، پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان موادمخدر و سارقان است.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی اموال مسروقه و انواع کالای قاچاق در این طرح، گفت : کشف 22 کیلوگرم انواع موادمخدر،  لوازم خانگی، کولر اسپیلت، گوشی تلفن همراه و ... از جمله کشفیات در این طرح بوده است .
سرهنگ مفخمی، افزود: 380 متهم به سرقت، خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر و ... در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.
وی به پلمب بیش از 18 واحد صنفی متخلف در طرح ظفر 14 اشاره کرد و گفت: بی شک رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و هم استانی های عزیز مازندرانی نقش موثری در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.
"کرمانی" رئیس دادگستری شهرستان محمودآباد نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ضمن قدردانی از اقدامات و عملکرد پلیس در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی،گفت: بی شک اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی نقش موثری در کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در جامعه دارد .

نظر شما