شناسهٔ خبر: 34201695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شکست فجر سپاسی در نخستین بازی؛ دیدار ۲ تیم لیگ برتری در مسابقات چهارجانبه شهدای شیراز

در نخستین بازی از مسابقات چهارجانبه شیراز تیم شاهین بوشهر موفق شد در ضربات پنالتی تیم دسته یکی فجر سپاسی را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در کمتر از 20 روز دیگر تا شروع مسابقات دسته یک فوتبال کشور مسابقات چهارجانبه با حضور 3 تیم لیگ برتری به میزبانی فجر سپاسی تدارک دیده شد که در نخستین بازی تیم لیگ برتری شاهین بوشهر توانست در ضربات پنالتی تیم فجر شهید سپاسی را شکست دهد. 

در این دیدار که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، دو تیم در وقت عادی و اضافه بازی دو بر دو مساوی شدند و کار به ضربات پنالتی رسید. در این ضربات تیم شاهین بوشهر توانست 4 بر یک تیم فجر را شکست دهد و به عنوان برنده بازی نخست به فینال این مسابقات راه یابد. 

مسابقات چهارجانبه شیراز که به نام جام 15 هزار شهید استان فارس نام گرفته است امروز با بازی دو تیم لیگ برتری پارس جنوبی و گل گهر شیراز ادامه می‌یابد. برنده این بازی حریف شاهین بوشهر در بازی فینال است. 

در دیدار سوم تیم بازنده بازی اول یعنی فجر شهید سپاسی با تیم بازنده بازی دوم‌ روز یکشنبه 30 تیرماه ساعت 19:30 در ورزشگاه حافظیه شیراز‌ به مصاف هم می‌روند و در بازی فینال نیز  تیم برنده بازی اول با تیم برنده بازی دوم‌ در روز دوشنبه 31 تیرماه ساعت 19:30 به رقابت می‌پردازند. 

تیم فجر شهید سپاسی در رقابت‌های فوتبال جام آزادگان فصل 97-98 با کسب 9 پیروزی، 11 تساوی و همچنین قبول 10 شکست با 38 امتیاز از 30 بازی در رده نهم جدول جای گرفت. این تیم همچنین 26 گل به ثمر رساند و 24 بار دروازه خود را باز شده دید.

تیم فجر در ابتدای فصل گذشته قرار بود با وحید رضایی به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کند، در شروع فصل با مجید صالح به توافق رسید و سپس اسماعیل زارع مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفت و در نهایت داوود مهابادی سرمربی این تیم شد که در این فصل نیز حضور دارد. 

براساس گفته‌های مهابادی تیم فجر سپاسی در پایان فصل قبل 5 بازیکن خود را به دلیل پایان یافتن خدمت سربازی و 2 بازیکن را به دلیل شرایط مالی از دست داده است. وی از اضافه شده 5 بازیکن سرباز جدید و یک بازیکن آزاد از تیم ملوان به فجر سپاسی سخن گفته است. 

مهابادی هدف خود را ساخت یک تیم جدید و تازه در این دوره از لیگ اعلام کرده و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری را موقعیتی برای شناخت نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دانسته است. 

مشکلات مالی و عدم پرداخت بخشی از مطالبات سال گذشته از موانع و سختی‌هایی این تیم باسابقه شیرازی است که سرمربی این تیم به آن اشاره می‌کند. 

باید دید که با شروع لیگ دسته یک فوتبال زردپوشان فجر سپاسی چه بازی از خود ارائه می‌دهند و آیا می‌توانند نتایجی بهتر از دوره پیش رقم بزنند یا خیر. 

انتهای پیام/  ز

نظر شما