شناسهٔ خبر: 34200526 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور 20 گروه مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن در مسابقات سراسری تواشیح+اسامی

باپایان مرحله مقدماتی مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن کریم که به صورت غیر‌حضوری برگزار شد 20 گروه به مرحله بعد راه پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس داوری آثار ارسالی به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در بخش بانوان برگزار شد و گروه‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی معرفی شدند.

بر این اساس گروه‌های «احسن‌الحدیث تهران»، «انسیه الحوراء اصفهان»، «انوار‌الزهراء اصفهان»، «تسنیم البرز»، «ربیع‌القلوب لرستان»، «شمیم وحی یزد»، «صهبا تهران» و «فدک‌الزهراء سمنان» به عنوان گروه‌های برتر راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

پیش از این هم گروه‌های برتر مرحله مقدماتی در بخش آقایان معرفی شده بودند که طی آن گروه‌های «آل یاسین خوزستان»، «اسراء مازندران»، «العباد خوزستان»، «بشری آذربایجان شرقی»، «بصائر یزد»، «تسنیم البرز»، «ثامن‌الحجج یزد»، «حبل‌المتین زنجان»، «شمس تهران»، «شهید حسن دانش یزد»، «فاطر مازندران» و «نوراهل بیت تهران» به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش فارس مرحله نیمه‌نهایی بخش برادران طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ مردادماه و مرحله نیمه‌نهایی خواهران در روز ۱۲ مرداد در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

این مسابقات در سه مرحله برگزار می‌شود که طی آن برگزیدگان استان‌ها یک فایل تصویری از اثر خود را برای دبیرخانه مسابقات ارسال کردند و مرحله مقدماتی به این ترتیب به صورت غیر‌حضوری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما