شناسهٔ خبر: 34200515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون شهردار کرمان خبر داد:

تعیین تکلیف شدن برخی پروژه های سرمایه گذاری در کرمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان از تعیین تکلیف شدن تعدادی از پروژه های سرمایه گذاری در سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناغ؛ رضا دادگرپور ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی سازمان سرمایه گذاری در شهرداری کرمان اظهار کرد: خوشبختانه با این اقدام بسیاری از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری تعیین تکلیف شدند.

وی ادامه داد: بیشتر پرونده‌های حوزۀ سرمایه‌گذاری از جمله پارکینگ کوچه ۱۲ خیابان شریعتی، بهار رضوی و ملک تجاری بولوار حمزه نیز تعیین‌تکلیف شده است.

دادگر با بیان این‌که در سال ۹۷، ۱۵۵ نفر از نیروهای شهرداری بازنشسته شدند و این روند هم‌چنان ادامه دارد، گفت: سال گذشته ۴۶ نفر با سختی کار بازنشسته شدند.

وی با تاکید بر اینکه انجام روند کار بازنشستگان امسال نیز در دستور کار این معاونت است، ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته این اقدام به بهترین وجه ممکن انجام خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان ادامه داد: بازنشسته شدن نیروها کمک بسیار خوبی به سیستم و از تجمع نیروی انسانی نیز جلوگیری می کند.

وی اضافه کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته با بانک ملت، بازنشستگان برای دریافت سنوات نقدی به بانک معرفی می شنود و در مقابل شهرداری بصورت اقساط آنها را پرداخت خواهد کرد.

 

نظر شما