شناسهٔ خبر: 34200513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دردهای بردخون و بی توجهی مسؤولان استان

امام جمعه بردخون گفت: بسیاری از انتظارات مردم بردخون محقق نشده است و مرکز درمانی بردخون که باید به جمعیت 10 هزار نفری بخش خدمات دهد، فرسوده است و در مقابل کمترین زلزله مقاومت نمی‌کند، امکانات ورزشی بسیار ضعیف است، امکانات رفاهی تفریحی برای نوجوانان و جوانان وجود ندارد که امیدواریم با تلاش و همت مسؤولان شهرستان و بخش شاهد پیشرفت بردخون باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در جمع مردم بردخون اظهار داشت: همدلی و همزبانی دولت و مردم در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و عبور از موانع ضروری است.

امام جمعه بردخون افزود: فلسفه و راز حکومت اسلامی در برپایی حق، دفع باطل، خیرخواهی، تقسیم عادلانه بیت المال، آموزش و تربیت راه و رسم زندگی است و راه رسیدن به آن وجود همزبانی و پیوند قلبی بین ملت و دولت است.

وی اضافه کرد: همدلی و همزبانی با شعار محقق نمی شود بلکه باید در عمل شاهد آن باشیم که مردم در این 40 سال همدلی و همزبانی خود را نسبت به دولت‌ها نشان داده‌اند و همواره مدافع دولت‌ها بوده‌اند و اکنون نوبت دولت است که همراهی با مردم را نه در سخن بلکه با عمل نشان دهد.

رکنی حسینی با تأکید بر تقسیم عادلانه اعتبارات گفت: متاسفانه شاهد هستیم در زمینه تخصیص اعتبارات عدالت اجرا نمی شود و به مناطق محروم اعتبار کمتری تعلق می گیرد که این با همدلی و همزبانی سازگار نیست و امیدواریم با استفاده از نیروهای متعهد، متخصص و مؤمن و کارگزاران شایسته، عدالت‌خواه و دلسوز جامعه‌ای همدل و همزبان داشته باشیم.

امام جمعه بردخون ابراز داشت: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی خیلی از انتظارات مردم بردخون محقق نشده است که به دلیل عملکرد و بی توجهی مسؤولان استان، شهرستان و عدم مطالبه‌گری مسؤولان و مردم است.

وی افزود: امروز برخی از مسؤولان وقتی در زمینه شهر بردخون گزارش می‌‌دهند که بیشتر کوچه‌ها آسفالت شده، آیا مشکلات شهر مسأله آسفالت است زیرا شهر بردخون به اندازه لاور ساحلی که روستایی کوچک است، پیشرفت نداشته و آنان دارای اسکله تجاری و صیادی هستند اما بردخون از این نعمت محروم است.

رکنی حسینی ادامه داد: مرکز درمانی بردخون که باید به جمعیت 10 هزار نفری بخش خدمات دهد، فرسوده است و در مقابل کمترین زلزله مقاومت نمی‌کند، امکانات ورزشی بسیار ضعیف است، امکانات رفاهی تفریحی برای نوجوانان و جوانان وجود ندارد که امیدواریم با تلاش و همت مسؤولان شهرستان و بخش شاهد پیشرفت بردخون باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما