شناسهٔ خبر: 34200330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غرق شدن پسربچه ۶ ساله در سیب سوران / توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف /۵ کشته و مجروح در تصادف پرایدبا موتورسیکلت

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۹ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز شنبه ۲۹ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدگی پسربچه ۶ ساله در سیب سوران

سرهنگ" احمد آذرکیش  فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: ساعت ۱۵ و ۴۱ دقیقه روز گذشته یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان رازی شهر سراوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله مأموران کلانتری این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ" احمد آذرکیش " افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پسربچه‌ای ۶ ساله به نام "محمد طاها" هنگام آب تنی در یک رودخانه فصلی در منطقه "پشت کشتارگاه" شهرستان سیب و سوران در داخل یک رودخانه فصلی دچار غرق شدگی شده است.

وی با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب فرزندان خود باشند و هیچ گاه آن‌ها را تنها نگذارند.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای مسلح در چابهار

سرهنگ " حیدر علی کیخای مقدم " فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی منازل در روستای "تیس" شهرستان چابهار تیم‌های گشت پلیس منطقه آزاد وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها به فردی سابقه دار مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم تصریح کرد: مأموران انتظامی با کنترل نامحسوس متهم و جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی او و سه همدست را در یکی از روستا‌های همان محدوده دستگیر و از مخفیگاه آنان نیز یک قبضه کلت به همراه یک تیغه خشاب و مقداری مهمات کشف کردند.

متهمان که ۲۰ تا ۲۲ ساله و دارای سابقه سرقت بودند در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شده، اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۷ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی افراد مالخر ادامه دارد.

تصادف در شهرستان هامون ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

عباس کشته گر فرمانده انتظامی هامون اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۱۱ دقیقه شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در محور زابل به زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا برخورد کرده است.

کشته‌گر بیان کرد: در این حادثه راکب و ترک نشین موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده فوت و ۳ سرنشین پراید نیز مصدوم که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی هامون از رانندگان درخواست کرد که با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند تا سفری ایمن برای خود و دیگران داشته باشند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل برق در خاش

سرهنگ ابراهیم کوچک زایی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تخریب خطوط انتقال برق در شهرستان خاش، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ با یک سری تحقیقات پلیسی ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ کوچک زائی افزود: با ارائه مستندات و مدارک قانونی سارقان لب به سخن گشوده و به سرقت ۵۰۰ متر کابل برق اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۹ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان خاش اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

سرهنگ کوچک زائی از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را درجهت حفظ و نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


 توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف 

سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: پلیس راهور این فرماندهی به منظور کاهش حوادث راهنمایی و رانندگی و برخورد با رانندگان متخلف و همچنین برخورد با رانندگان ماشین‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش را در نیمه اول تیرماه سالجاری اجراء نمود.

وی افزود: در این راستا پلیس راهور با همکاری یگان امداد و کلانتری‌های سطح شهر ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲۸ دستگاه خودرو را به علت تخلفات حادثه ساز، فاقد پلاک و پلاک مخدوش توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار هدف پلیس از اجرای این طرح‌ها افزایش امنیت، آسایش و آرامش همشهریان دانست و از شهروندان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات و رعایت نکات ایمنی هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

 

نظر شما